Tony Hawk's Pro Skater 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 16 sep 2002.

1. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Oke jullie mening over het spel?
    Denken jullie dat dit BETER zal worden dan de derde?
    Hebben jullie interessante informatie hierover?
    Leuke screenshots?

Post het hierr!!!!

2. Koen14

Koen14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoord dat het een beetje GTA III'achtig zou worden, dus een beetje rondskaten in een stad en dan missies halen. Als dat het geval is, ga ik hem wel halen denk ik. Is de release-datum al bekend?

3. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Grafisch gezien vind ik het er iig beter uitzien dan THPS3. En al die extra's lijken me ook stoer. Kan me nog herrineren dat ik een keer een screen heb gezien waarmee Tony tenniste met z'n board. LOL :)

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Als je die nou nog vind moet je hem maar posten :)

5. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    muhahha je bent me voor masterj.

het is onze persoonlijke verzamelpagina.

7. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me echt vet spel, ze hebben nu toch iets aan de tijdslimiet veranderd?

9. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    kwou eigenlijk THPS3 kopen, maar omdat deeltje 4 binnenkort nu ook komt, wacht ik nog (hoef natuurlijk geen 2 :{ )

Als #4 dan toch tegenvalt (wat ik eigenlijk niet verwacht) dan koop ik 3 gewoon alsnog :)

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is geen tijdslimit meer voor het hele level omdat het te groot is als je een opdracht krijgt van een persoon dan kan het wel een tijdlimiet hebben.

en shriko, ik verwacht zelf ook dat thps4 beter wordt als 3.

11. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    Ik hoop dat ze het iets realistischer maken, geen 900 indi's to crooked grind to kickflip to manual to 360 flip etc... maar ja... dat doen ze tohc wel weer. Ik heb wel gehoord dat ze half cabs erin doen ipv 180 etc. Dat helpt tenminste, ik denk dat het niet echt een verbetering zal zijn, ik bedoel, tenissen met je skateboard:confused: Dan heb je toch echt geen ideeën meer... Ik hoop dat ik ongelijk heb... Ik ga het toch kopen8)

12. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, kopen doe ik het toch wel, t blijft thps.

ik hoop ook dat ze het wat realistischer maken, de levels zien er al beter uit als in thps3 waar alles zo onrealistisch was.

13. The Messenjah

The Messenjah Rotondés

Leuk Bevonden:
    4
    ja, ik heb 2 veel langer gespeeld dan 3, omdat het bijv in philly echt een soort stad leek, neit zo kleurig zoals in LA in 3, dat vond ik jammer, ik speel bij 3 nu nog het meeste skaters island, omdat die gewoon het realistischt is.

14. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze?

15. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    khoop dat ze het iets minder realistisch maken, lekker hoge jumps enzo (sorry nog niet echt THPS gespeel, kan dit al? :{ )

16. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shriko > ja dit kan dus al en verneukt de hele game, wees blij als het wordt zoals thps2, die roeleert nog steeds, is de beste thps ooit.

spideramn > je kan niet linken vanaf onze site, helaas.

17. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom zou dat de hele game verpesten?! Ik zet fun altijd voor realisme. Realisme kan echt een sfeer uitstralen in games, maar als het ten koste van de fun gaat.. ho maar!

18. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    THPS 2 was toch ook niet super-realistisch? Die vond ik echt perfect, daar heb ik echt maaaanden mee gespeeld. Het ligt aan de game vind ik, bij Jet Set Radio Future is de stijl gewoon anders dan is het echt lachen als je zulke dingen kan doen. Maar bij Tony Hawk zijn de graphics realistisch enzo, dan moet je het spel ook een beetje op the real shit laten lijken.

19. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tony Hawk 2 vond ik ook 10x beterz als deel 3 ,

ik heb gewoon met Tony Hawk 2 uren/dagenzitten spelen en 3x met elk persoontje uitgespeelt , en met freeskate de moeite genomen om geheimen te ontdekken.

Bij deel 3 , had ik het wel gezien nadat ik het met 4 mensen had uitgespeelt die levels ....

20. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ja die ja, die minigames maken het wel leuk. Een keer wat afwisseling tussen het skateboarden :)

Deel Deze Pagina