Need for Speed: Underground 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 29 sep 2004.

  1. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Na het uitspelen komen ze in ieder geval vrij voor de single race opties.
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen. Ik heb even een vraag.

    Hoe kun je alles unlocken, gaat dat alleen in carrieremode of kun je ook spul unlocken in de quickraces? Want ik kan nergens zien wat je moet doen om updates/tracks/auto's vrij te spelen, beetje jammer.
     
  3. Gaudio

    Gaudio Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    gewoon spel uitspelen...klaar (carrieremode dan) dan heb je alles
     
  4. Xirk

    Xirk Not Registered User

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ook al iets dat je auto's kan downloaden en dat je die dan in nfsu2 mee kan rijden. bijv dodge viper
     
  5. Stef

    Stef Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand met welke knoppen je de auto in het menu kan draaien (PC versie) want op playstation kan dat zowieso maar ook op PC?

    mzzl Rolf
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat zou ik ook wel eens willen weten. Bij de Xbox versie van NFSU kon dat met het de rechter-stick, maar voor PC weet ik het niet....
     
  7. ton89

    ton89 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    gruwelijk spel egt te gruwelijk zo jullie ff geimiteerd :p
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    middelste muisknop of je scorllwiel indrukken
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met je carriereauto's in de quickraces rijden?
     
  10. player

    player fly like a chicken

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het NFSU 2 tegenvallen; uiteindelijk is die 'vrijheid' zeer beperkt; je ''moet' nu eenmaal een aantal races voltooien om verder te komen en als je er een paar overslaat, (bijv drifts; vind ik geen k*t aan) krijg je ze later allemaal voor je kiezen; blijven ze allemaal over; moet je opeens 5, 6 drifts doen, enige verschil is dat je zelf kan bepalen welke volgorde; als je lang genoeg (49%) speelt; zal je snel opvallen dat het steeds weer het zelfde is; de hele presentatie vind ik zeer slecht; brooke burk (mooi wief) is hier nagetekend?! belachelijk; waar is de mooie opening zoals in deel 1? je krijgt af en toe een strip filmpje te zien; maar daar wordt ik ook niet warm of koud van; en van dat getune wordt ik ook gek; het staat vast wat zogenaamd ''tof'is en daar krijg je dus punten mee, geld, sponsors; ofwel; je moet...anders kun je het vergeten...das niet echt vrijheid wat mij betreft; het enig waar over te spreken ben zijn de effecten, tunnels, snelweg en het ontbreken vd framedrops (wat in deel 1 echt storend was!) uiteraard dat hij live is; maar waar is de ''downloaded content''? kan je tenminste nieuwe autos kiezen en tunen, nu heb je er maar een paar (meer dan de helft is nog lelijk ook)
    ik hoopte dat de vrijheid was; dat je vrij kon rijden en opeens midden op een kruispunt allemaal luitjes stonden en er terplekke een wedstrijd werd georganiseerd, waar je al dan niet aan kon deelnemen...helaas; ik hoop dat midnight club 3; dub edition, mij meer kan 'bevredigen''

    maar goed; ik ben eigenlijk nooit tevreden hahahaha...
     
  11. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond Tokyo Highway Challenge op de Dreamcast erg leuk.

    Maar Nfsu2 bevalt mij ook erg goed.
    Alleen de computer speelt zo vaak vals. AAAaargg

    Zeker met de drift mode.
    Blijf bij ze in de buurt en ze scoren normaal, zijn ze uit beeld dan halen ze bij de eerste bocht 10.000 punten.
    Heel vreemd.
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hem gespeelt bij iemand maar vond hem even bagger als het eerste deel...
    Wat een neppe racer is dit zeg.....
    Ik vind het echt een van de slechtstse racers die ik gespeeld heb op de xbox.....
    .
     
  13. Stef

    Stef Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ja hoe moeten ze je anders races laten voltooien en hoe speel je anders onderdelen vrij?
    ik vind dat ze het wel goed uitgewerkt hebben met 1 grote stad en daarin veel verschillende garages en races die je kan selecteren.
    het is zeker een stuk beter dan deel 1 waar je alleen bepaalde races in het menu kon selecteren.
     
  14. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje

    NFS:U2 is echt gewoon een gaaf spel, wel wat simpel, maar wel gewoon gaaf. Nou heb ik twee vragen en hopelijk kan iemand die beantwoorden.

    Ik heb de single player uitgespeeld, maar zit pas of 72% van 100%. Hoe kan ik die 100% behalen?
    En kan je een auto maken met 10 sterren rating bijv. in de carriere mode, zonder spinners er onder, vol te plakken met stickers, carbon fiber voorbumper,achter en sideskirts/bodykits of die gare hydraulics er onder???

    Alvast bedankt.
     
  15. Ijsblok

    Ijsblok []

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het zelf ook niet precies , want ik ben nog maar op 55 % , maar ik dank dat je alle verborgen races moet halen om de 100% te halen.
    En 10 sterren kan je inderdaad niet halen zonder spinners er onder, vol te plakken met stickers, carbon fiber voorbumper,achter en sideskirts/bodykits of die gare hydraulics er onder. Denk ik.
     
  16. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werken die outrunraces? Ik zie nergens hoeveel ik er gewonnen heb. Ik weet dus ook niet hoeveel ik er moet winnen om een bepaald onderdeel te unlocken. Iemand een tip? Ik heb wel al op deze site gezien, maar hoe weet ik in wat voor level outrun ik zit?
     
  17. Sub-zero

    Sub-zero Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh dit is makelijk(ik wist dit zelf ook niet dus alvast bedankt voor de tip ;) ) maar de levels staan voor de delen van de stad die je geunlocked heb. Bijv. level 2 staat dan voor the beacon hill area, level 3 voor dat stuk in die bergen enz. Je kan helaas niet zien hoeveel outruns je al gewonnen heb, maar dat kan je natuurlijk altijd zelf bijhouden ;)
     
  18. Cpt Grass

    Cpt Grass Active Member

    Berichten:
    82
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien stomme vraag maar wanneer unlock je die wide body kits ik heb nu 98% van alle onderdelen en alle winkels garages en car lots gevonden maar nog steeds geen wide body kits. Weet iemand hoe je die unlocked?
     
  19. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan het dat er geen races meer zijn, terwijl je nog geen 100% hebt?
     
  20. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze zojuist geunlocked. Staat ook op die link van mij paar posts hierboven. Je moet 11 keer een outrun winnen op level 5.
     

Deel Deze Pagina