1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    LOL :D Die speelt zich helemaal gek op LIVE :D
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me ook alsnog voor de league ingeschreven, kleine kans dat ik nog mee kan doen, maar toch ;P

    Gisteren 6 gespeekld, 5 gewonnen en 1 gelijk

    begin wel m`n spel aantepassen aan de disconnectors, gisteren met rust 4-0 voor en had zo`n idee dat hij niet ging blijven, tweede helft wat gas teruggenomen en hem het spel laten maken en een paar keer laten scoren zodat die niet disconnect :confused:

    en ik wordt trouwens echt ziek van al die herhalingen, daar moeten ze ook iets aan doen met de patch en dat envelopje wil ik niet de hele tijd in m`n scherm zien :cool:

    en ik vind de gamertags boven de poppetjes irritant, omdat je soms de hele bal niet meer ziet omdat er een naam boven zit :confused:

    edit: veel tiepfauten :+
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep, ik zag dat ie PGR 2 aan het spelen was. Hij had ook twee potjes met PES4 erop zitten.

    Gisteren sinds 18 wedstrijden puntverlies geleden tegen een vriend van me, 1-1... TheLight79?? Bedankt jongen, top.... Mijn wraak was zoet....... Maar je hebt wel puntjes van me afgesnoept.... Wilde eigenlijk disconnecten want ik was veel beter haha.. Nee hoor.... Zou ik nooit doen....
     
  5. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n patch moeten ze ook voor de xbox uitbrengen...helaas kan dit volgens mij niet..

    Want die clubs zijn niet gelicenseerd....
     
  6. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Op diverse sites zijn ze bezig om een option file te maken met aangepaste namen, transfers en kits. Je hebt dan wel een memory card nodig om die te kunnen transferren naar je xbox. Er is blijkbaar nog een specifiek moeilijkheidje bij pes4 op de xbox waardoor die aangepaste option file er nog niet is. Check pesfan.com forum anders maar.
     
  7. The Light79

    The Light79 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen dank, Cyrax77... Het genoegen was geheel aan mijn kant :D
    Ik moet wel toegeven dat je het beste van het spel had, maar zoals zo vaak was het geluk weer met de domme. In ieder geval moet ik nog wel veel oefenen _O_
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn, dat meen je niet...THX
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Wat meer vertrouwen theelichtje ;) in jezelf man. Je bent goed, alleen je weet het zelf nog niet......

    Ik vrees de dag dat jij je ware gezicht gaat tonen, hoop dat dat nog een tijdje gaat duren...... Ga er wel vanuit eigenlijk 8) .. En nog een keer puntjes van mij afsnoepen terwijl je zo beroerd speelt (geboren in duitsland ofzo??) en ik speel nooit meer tegen je.. Baklap ;)
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hey Cyrax, ik wil echt nog tegen je spelen! :9 Had je gisteren al paar invites gestuurd maar je was steeds met een wedstrijd bezig! ;)

    Ik heb inderdaad gisteren 2 wedstrijden gespeeld, tegen Cpt Carnaval en Mgamer. Beide nipt met 1-0 verloren.
    Tegen Mgamer had ik last van wat lag, hij reageerde steeds een tel te laat, waardoor ik niet fijn speelde.

    Was ook lol, ik gisteren 1 potje Topspin via live gedaan, m'n eerste Live potje tennis. Tegen iemand uit New Jersey. Haha, hij zo: i will kick your ass!

    Win ik van 'm!! :cool: 1ste potje Topspin via Live meteen winst! _O_

    Live is machtig! 8)

    /edit: Appie je moet m'n invite nog accepten! ;)
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Yep ik zag het. Ik was tegen TheLight79 aan het spelen. Ik werd helemaal gek van die envelop haha. Maar het is goed, ik hoop je echt snel tegen te komen. Het komt goed....
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Haha ja sorry, die enveloppe kan soms in de weg zitten. Maar we spelen zo snel mogelijk tegen elkaar! :cool:
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Deal... Lijkt me tof....
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tegen die envelop kan je wat doen: Ga in LIVE naar live-options en verander online in offline. Dan kan je nog steeds joinen en hosten, alleen ben je mooi dat envelopje kwijt :)
    Is hetzelfde als in forums de optie 'appear off line' of in MSN.
    Je bent dus onzichtbaar... (alleen je spelers niet tijdens het spelen, hahaha).
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat is beter... Zoiets dacht ik al. Je kunt ingame ook het envelopje verwijderen natuurlijk, maar dan moet ik eerst op pauze drukken. Dat kost tijd en balverlies haha....

    Thnx voor de tip...
     
  16. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan nog zal ik veel invites krijgen (dus envelopje), envelopje moet gewoon even te voorschijn komen en daarna gewoon weg, zo is het in elke live game geregeld en zo zal het zo ook wel in PES gaan

    neem aan dat ze dit wel wijzigen...
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja nu wil ik ook wel dat snel die patch voor lag komt! Want nu ondervind ik er zelf dus ook last van! :+ Vond het eerst heel jammer voor jullie, dat jullie lag hebben op Live, maar nu ik zelf ook Live heb en ook lag ondervind wil ik die patch helemáál snel! :cool:

    Gisteren tegen Cpt Carnaval ging het trouwens perfect, helemaal lag-loos!
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Appie is druk! misschien vanmiddag om 4 uur? is er dan iemand!
     
  19. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
  20. Dwaalgast

    Dwaalgast FCB

    Berichten:
    180
    Leuk Bevonden:
    0
    Is die update voor de xbox? Zo ja, waar is hij te downloaden en hoe krijg je hem naar je xbox dan? Zo nee, weet iemand wanneer/of hij uitkomt voor op de xbox?
    Want het is natuurlijk nog leuker met echte shirts :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina