Mail-probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door JKI, 7 dec 2004.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds een paar dagen norton antivirus. Sinds ik hem heb geïnstaleerd kan ik de mail van m'n hotmail adres niet meer checken (als ik mijn wachtwoord intyp en op oke druk komt er zoiets als: De pagina kan niet gevonden worden). Outlook doet het ook al niet meer. Ik moet ineens m'n naam en wachtwoord opgeven, maar ik weet niet meer precies wat dat nou was. Daarom ging ik naar www.hccnet.nl om me in te loggen en te kijken wat mijn gegevens nou ook alweer waren, maar als ik die pagina (deze) wil openen zegt hij: kan de server niet vinden. Bij wie doet deze site het wél en wie kan mij helpen het probleem te verhelpen??? Ik heb trouwens outlook expres 6.

2. nielsi

nielsi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haal eens norton antivirus van je computer en probeer het dan nog eens

3. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou ik wel kunnen doen, maar ik wacht eerst ff of er nog een andere oplossing mogelijk is

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je hiervoor een andere virusscanner gebruikt? Heb je naast Anti Virus ook een firewall van Symantec draaien?

5. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    nee, iniedergeval niet dat ik weet...

6. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Die sites werken bij mij in ieder geval wel, en ik gebruik ook Norton AV. Aan de instellingen heb ik verder niets gewijzigd, alles staat op de standaard instellingen ingesteld. Ga anders even met de muis op die gele monitor staan rechtsonder in beeld, en druk op de rechter muisknop en kies Auto-Protect uitschakelen. Probeer dan nog eens die websites/e-mail te bereiken.

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    hij doet het dan nog steeds niet...

8. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    hij doet t weer!! kheb de virusscanner dr toch maar afgegooid en nu doet alles het weer perfect. Thnx Arjan84

Deel Deze Pagina