Forza motorsport auto's

Discussie in 'Algemeen' gestart door woolyonline, 13 okt 2004.

1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    er zit een mclaren in Need For Speed 2 en Need for Speed 4
    haha ja oude spellen!! En de Mercedes SLR zit er ook in, staat in de lijst. Wat een vette oude is dat he!

2. HuntingDennis

HuntingDennis Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er zitten veel auto's in van pgr2!
    Heel veel!
    Bijna allemaal zelfs tot die verekte tvr aan toe!

3. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    een CL 65 AMG!!!! holy shit, dat ding heeft het meeste Nm van alle productieauto's ter wereld (1000). echt supervet om dat bakkie erin te doen... 2133 kg en het standaardsprintje in 4,4s. ik ben wel benieuwd of ze het rijgedrag van zoveel gewicht en toch zoveel snelheid een beetje realistisch kunnen brengen... wel een aardig lijstje verder:D maar idd wel veel uit PGR2... ik ken nog wel aardig wat auto's niet trwns, hoewel mijn auto-hoofdje toch aardig wat weet. ik hoop niet dat dit allemaal van die auto's zijn die alleen maar voor het circuit zijn gemaakt, als de Jagaur JP1 enzo. ik vind het toch leuker om met auto's te rijden waar je wat vanaf weet, gewone productieauto's dus...

of vinden jullie van niet???

4. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Aah nu zie ik 't: "SLR - Mercedes SLR". Zit er dus wel in, ik blij :D

5. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil trwns niet zeuren, maar heeft iemand een wat overzichtelijker lijstje... ingedeeld naar merk ofso. ik zoek me echt scheel naar van alles zo

6. HuntingDennis

Leuk Bevonden:
    0
  7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een beetje een zooitje eigenlijk... ik heb het niet over het lijstje zelf nu:D maar over de auto's. het is een beetje een bij-elkaar-geraapte hoop auto's. een paar klassieker erbij, weer wat nieuwe sportwagens, wat auto's echt voor het circuit...

8. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    ff wat meer reacties, zeg. kom op, waar zijn alle autofans nou?? :confused:
    wat vinden de echte vierwielerfreaks van deze lijst??

9. HuntingDennis

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind hem nog altijd te min, veel te veel ports van pgr2

10. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    Ports van pgr2 yeah right, pgr had 40 auto's?? deze heeft er 230, Zie ook de forza thread. Daarbij, kan je bij dit spel de auto's ook aanpassen, kan bij pgr niet.

@pindakaas,
    Ik vind het een mooie lijst, alleen hadden ze van mij er ook wel wat burger bakkies bij mogen doen, zoals bv een standaar corolla, ook lijkt het mij leuk om een keer met een mpv te kunnen racen(Grandis bv 0-100 in 9.5 sec of Zafira opc)
    Dus een aardige lijst, Maar ze hebben te veel muscle cars naar mijn mening.

11. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar, er zitten heel veel bij die ook in PGR(2) zitten, maar dat zijn allemaal wel erg goede auto's.
    En er zijn ook andere auto's en welke zien jullie dan het liefst erin? Ikzelf vind het al cool dat de Mclaren F1 en de Mercedes SLR erin zitten... _O_

12. Ijsblok

Ijsblok []

Leuk Bevonden:
    0
    Ja te veel supersport cars, maar met allemaal burger bakken zou je dan wel moeten kunnen tunen. Anders haal je alle snelheid uit het spel. En dat zou ik wel jammer vinden. Want rijden in een Ferrari is al gauw leuker dan een standaard corrolla :9

13. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Niet als je die corolla helemaal Tuned en die ferrarie dr uit rijdt op live ;)

Edit: _O_ Pagani _O_

Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  14. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gewoon met een Lada een ferrari eruit raggen. Alleen is het realisme dan weer ver te zoeken denk ik.
    Gewoon allemaalvan de standaard productie auto's van renault, citroën, opel, mazda, huyndai,Kia.etc. Die auto's moet je gewoon helemaal kunnen tunen ookal zijn die bakken smeriger dan muis aan een openbare computer.

15. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    must have

16. JAGUAR

JAGUAR xbox

Leuk Bevonden:
    0
    je kan bij forza toch de motor van de ene auto in de andere zetten?? dan kan je toch een ferrari motor in een lada leggen? dan rijd je die andere ferrari er wel uit :eek: :+

17. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Deze game was al een must-have voor mij, maar omdat ik nu ook Live heb (sinds afgelopen maandag) wil ik 'm helemaal!

Heerlijk je wagen tunen en dan racen via Xbox Live :cool:

18. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kijk ik nou zo scheel, of zie ik geen lambo's in het rijtje staan :{ Dat zou ik namelijk toch wel erg jammer vinden.

19. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    vomij ook niet idd, dat is wel jmrr. het is een btje een onduidelijk lijstje (of zeik ik nu weer :9 ), maar ik zie idd ook niks van lambo... gallardo en murcielago hadden er iig in gemoeten... er zit ook geen M5 in he? en hadden ze ook geen tijd meer om de F430 er nog ff in te doen. dies echt beest...

20. Xam

Xam Woo-Hah!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat niet is, kan nog komen.... Misschien moet je ze unlocken ofzo of winnen...

Deel Deze Pagina