1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MarineSergeant

    MarineSergeant Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een lijst met unlockeble players en teams van pro evo 4 en weet iemand of je Diego Armando Maradona kunt krijgen.
     
  2. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Challenge Training, hoe krijg je die Manual Pass voor elkaar? Het wil maar niet lukken... als ik R (trigger) + thumbstik gebruik doet ie niks...
     
  3. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Rechter thumbstick gebruiken. Richten met de stick, passen door in te drukken.
     
  4. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind de beginners training wel slecht uitgewerkt hoor, er staat bijna nergens bij welke knoppen je moet indrukken
     
  5. The owner

    The owner Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat gaat bij pes shop players voor 150 pes punten,hij noemt wel maradone
     
  6. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Grr fantastisch spel, maar ik baal zo van dat fucking gedoe dat ik zelf steeds moet opslaan. Ten eerste vergeet ik de auto-save in te stellen mocht die er zijn en ten tweede ben ik net 2 uur spelen kwijtgeraakt met goede aankopen :'-( Maniche was mijn beste aankoop!
     
  7. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Options---->Data Manager----->Option file staat auto save en in de master leauge kan je het aan het begin instellen, en ik dacht(weet ik niet zeker) ook wel bij general settings
     
  8. HomerJ

    HomerJ Active Member

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begin me trouwens wel te ergeren aan veel punten.

    -Keeper! Als die bal op de paal komt of net naast, blijft hij echt zo dom staan :mad: Zo onrealistisch en irritant.
    -Overtredingen, je word veel te vaak teruggefloten als je gewoon de bal met een duel wint, de CPU mag het wel doen
    -Buitenspel, je spitsen kunnen toch wel een beetje opletten waar ze lopen?
    -Commetaar, ze hebben rond de 10.000 namen ingesproken maar die gebruiken ze haast nooit? Is jullie dat ook opgevalle?


    Nee PES 4 is geen perfect voetbalspel, maar wel het beste voetbalspel beschikbaar
     
  9. Sultan_of_Swing

    Sultan_of_Swing Active Member

    Berichten:
    438
    Leuk Bevonden:
    1
    Keeper -> is soms lelijk, heb je gelijk in.
    Overtredingen -> niet echt veel last van, meestal we terecht als ik wordt teruggefloten en soms laat ie na een 100% overtreding zonder voordeel ook doorspelen. Net als in het echt dus.
    Buitenspel -> kan je zelf heel veel aan doen, later/eerder passen, andere looplijnen instellen
    Commentaar -> dacht dat je dat zelf ook in kan stellen, hoef van mij persoonlijk niet zo
     
  10. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Net voor het eerst ff gespeeld/ ge-edit en ik moet zeggen dat ik het om een paar kleine puntjes vond tegenvallen namelijk:
    - Bij Ajax(speelde nl. Ajax - Feyenoord oefenwedstrijd) speelt nog steeds Ibrahimovic, sikora en geen Rosales en aangezien de transfermarkt in september sloot hadden ze dat best nog wel kunnen veranderen...
    - Vervelend dat ik alles moest editten
    - Graphics vallen mee toch enigzins tegen...
    Maar aan de andere kant is het spel veel "dieper" dan Fifa...
     
  11. Tha Great One

    Tha Great One Satu

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    1
    maradona is niet los te koop..hij zit bij classic argentina.
     
  12. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.755
    Leuk Bevonden:
    2.011
    Naast de eerder genoemde 'flaws' in het spel, waar ik niet echt wakker van lig, maar ach, kan toch beter he!?... moet ik nog wel ff de Replay noemen; het is namelijk ongelookflijk kut als je een bal net over of naast schiet of whatever met een mooie actie, je dan niet die actie ff kan re-play-en want dan gaat ie naar het keeper-schiet-uit stukje...
    Of je moet binnen een nano-seconde nadat je ziet dat die bal overgaat, op de start-knop drukken, want dan lukt het nog wel eens om de replay te bekijken...

    Maar het lijkt me dat dit probleem eigenlijk niet zou mogen voorkomen met een HD in de xbox enzo...

    Verder is inderdaad het editen vrij kut, het ontbreken van licenties, het ontbreken van de japanse en/of amerikaanse league, het commentaar is vrij bagger, etc etc...

    ...maar TOCH is het het beste vbal spel dat ik ken :)
     
  13. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    help, ik snap niets van die headset, weet niet eens hoe je dat ding in elkaar zet, laat staan hoe je normaal kan praten zodat een ander het hooort
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Toch zag ik bij onze match dat jij voice aanhad (aan het symbool vóór de match). Ik heb je inderdaad twee keer bij wissels proberen te spreken om te zeggen dat de lag veel te erg was en dan hoorde ik niks en rommelde nog even door, maar soms stond het beeld bijna stil bij mij. Op een gegeven moment zag ik pas weer bewegend beeld toen jouw spelertjes juichend bij de tweede goal wegliepen... toen heb ik maar ge-disconnect, want het ging echt niet.
    Ik doe ook geen match op live meer tot de patch er is; ben de vreselijke lag nou echt zat. Sorry Mitchie.
     
  15. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu eindelijk ook PES4 :) (helaas nog geen live :mad:)

    maar even een kort vraagje:

    ik speel nu gewoon league, paar potjes spelen. Maar heel veel dingen kan ik nog niet zo goed, zoals steekpasjes enzo en ik weet ook nog niet precies wat de knoppen nou precies doen. Heb wel de gewone training gedaan, maar dat is allemaal wel erg basic. Zit in de master league nou een soort van uitgebreidere training ofzo?
     
  16. Michie23

    Michie23 Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels de headset werkend gekregen, ik hoorde jou wel praten iig :)
    De LAG is echt zwaar irri idd, maar bij andere games heb ik daar helemaal of haast geen last van, erg vreemd allemaal. PS Han, als de patch er is spelen we wel weer he, die dreambox converter is wel zwaar relaxt trouwens _0/
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Tuurlijk spelen we dan weer... :)
    Jij zal in onze match geen lag hebben gehad omdat de host dat niet heeft....
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren denk ik de raarste en misschien wel slechtste wedstrijd online gespeeld

    Kwam zoals bijna altijd wel redelijk snel op voorsprong, niks aan de hand. Hij krijgt kort daarna een rode kaart, blijf gewoon in dezelfde opstelling spelen, maar op één of andere manier wil het maar niet lukken en hij scoort de 1-1 in een counter. Daarna krijgt hij nog twee rode kaarten 8 tegen 11 dus en nog gaat die bal er niet.

    Die wedstrijd 2 penalties gemist !!!! en bal die ik van die zijkant voorgeeft schiet ik via een soort van sliding over een leeg goal en nog veel meer van die verprutste kansen. Kon het niet geloven, vevolgens heeft hij een counter en scoort in de 88 minuut, de 3-1 daarna vond ik niet meer zo erg

    Wat een frustatie :confused:, gisteren sowieso zware offday

    Hoe zit het met die opgeslagen formaties laden voor online, als ik naar Edit ga zie ik de gewijzigde opstellingen, en sla ze dan ook op stock, maar moet ik team voor team daar laden voordat ik ze live kan gebruiken. Want meestal pak die er geeneen :confused:

    en kan je er maar max 10 opslaan?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tegen Michie heb je al wel gespeeld, en tegen mij nog niet! :'-(

    :+ Nee hoor Han, komt goed, we spelen zeker nog tegen elkaar als de patch er is. Gisteren tegen een Italiaan ook weer veel lag.
     
  20. gunitsoldier

    gunitsoldier Active Member

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil ook zo'n ps2controller converter gaan kopen, iemand een adresje? Ik kan maar niet wennen aan de zwarte/witte knoppen.
    En kan je de controller dan helemaal zo instellen as op de ps2? en werkt het ook op Live?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina