Bij welke game vloek je het meest en waarom

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door the xbox boss, 20 mei 2004.

  1. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, als iemand anders nét eerder bij het overshield is. :'-(

    Of als je CTF zanzibar speelt bijvoorbeeld, en de tegenstander heeft de vlag en je ziet ze lopen. Maar je kan ze niet raken omdat Bungie het nodig vond je met een SMG te laten starten. |:-
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  2. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds gister PES4 :D
     
  3. Simon

    Simon Nader

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms heb je van die momenten dat het echt niet wil lukken. Dat je vast zit in de Singleplayer of dat je ass gewhopt word in de Multiplayer. Dan wil er bij mij nog wel eens een vloek uitkomen.

    Natuurlijk alleen bij de goede en moeilijke games, ik zie mezelf niet gauw vloeken bij space invaders :p.
     
  4. chelsea079

    chelsea079 ronald079

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    net nog bij het pop de nieuwste, het punt in het spel waar ik een vrouw moet redden van vampirela, maar ze verslaat me elke keer, dus niet even lekker gevloekt
     
  5. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Pro Evolution Soccer reeks, op de PS2 gebeurde het al met 3 op de Xbox gaat het door met 4. Als die gigantische kans er weer niet in gaat dan gebruik je toch een groot aantal woorden die je moeder verboden had.
     
  6. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    voetbal games
     
  7. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    als we weer eens een poging doen halo2 uit te spelen op legendary en we al een heel eind
    zijn en dat er dan één van ons wordt dood gesniperd en we weer helemaal overnieuw kunnen.

    &@#*@#(#*$
     
  8. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    topspin, te duidelijk :D
     
  9. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ongetwijfeld niet de eerste, maar ik kan echt zo moe worden van Ninja Gaiden. ik heb nu de mogelijkheid om wat meer te xbox-en dus ik kan er wat beter in worden, maar dan heb je net een teringmoeilijk stukje gehad, ben je daar eindelijk doorheen met de helft van je leven... kom je in de volgende kamer staat daar de eindbaas van het level voor je snuit:confused: daar kan ik echt boos om worden:D dan moet je dus weer terug om wat slimmer met je leven om te gaan en dan maar weer proberen... supergaaf spel, maar moesten die savegames nou zo ver uit elkaar?? maar wat ik al zei, ik kan vnaf nu wat meer oefenen, dus dan gaat het vast een keer lukken:p:D
     
  10. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    NINJA GAIDEN. Vooral die black spider ninjas in chapter 5 die gooien van die explosieve shurikens in je en daar word je heel agresief van! en net als pindakaas al zei, waarom moesten die savepoints zo ver van mekaar ja? wel vet spel ja maar wel vermoeiend en moeilijk
     
  11. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    valt me op dat niemand topspin noemt, daar krijg ik toch zoon rood hoofd van soms:p
     
  12. Miss-L

    Miss-L Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    haha .. misschien ben jij wel een uitzonderig ;)
     
  13. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat bij nba inside drive
    als de tegenpartij voor de basket staan je doet een keer je hand uitsteken dan heb je gelijk al 2 vrije worpen tegen

    en ook aan het einde als je net 3 punten voor staat de zoemer gaat dan gooien ze nog net een keer naar jouw basket en wat gebeurt er......

    ze maken een 3 punter en je speelt nog gelijk of erger nog je verliest

    dat is ech frustrerend vind ik.
     
  14. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    vast niet kan ik me niet voorstelle :9
     
  15. ...Magic_Man...

    ...Magic_Man... Active Member

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Pro Evolution Soccer 4!

    Vooral als ik via Live speel, en ik speel tegen een Italiaan en hij host, want dan heb ik lag! :mad: En dan reageert ie net een tel te laat waardoor je timing helemaal niet meer uitkomt..
    En die Italiaan maar lachen als ie weer een mooie actie maakt, ja gek hé? |:-

    Ik hoop echt dat de patch heel snel uitkomt!
     
  17. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    MET STIP OP NUMMER 1: NEED FOR SPEED UNDERGROUND!
    daardoor is ook mn controller reeds overleden maargoed.

    Heel snel daarachter volgt tony hawk (en dan bijna alle games) maar vooral pro skater 4 en underground. Dat is ook het betere scheldwerk en bij deze game heb ik de muur een keer zo hard geslagen dat er aan de andere kant een lijste met een foto naar benede flikkerde (voor derest totaal niet agressief ofzo hoor).

    In mn eentje halo 2 op legendary heeft me een keer haast een hartaanval gekost. Echt dat eerste lvl is gewoon te moeilijk, nee dan had ik het veel makkelijker in het 2e lvl. tering
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Tony Hawk ja, lol

    Hele avonden gevuld met een krat bier en een stel vrienden

    en dan met name als je een +50000 combo had en op je muil ging :D
     
  19. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Ninja gaiden, geen twijfel. Die irritante dode visjes. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGG. Ik word er nu al boos van, maar ik heb het natuurlijk al uitgespeeld.
     
  20. Lambers

    Lambers Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je Need for speed underground 2, want die is echt niet super moeilijk toch??
     

Deel Deze Pagina