[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    ga dan bij bungie dit steeds herhalen, hier zullen ze niet meelezen denk ik zo.....
     
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0

    jonge ik zeur toch niet of wel... :mad:

    ik verdedig alleen de mensen die match making niet lekker vinden spelen.

    en hallo _0/ .... ik weet niet als je het weet maar DIT is een forum *)

    op een forum wordt gediscuseert of iets wel of niet leuk is en vragen beantwoord...

    volgens jou mogen we niet zeggen dat we vinden dat halo2 op live veel beter had kunnen presteren ???
    Dan is een forum toch ook niks meer aan... 8)
    alleen maar mensen met de zelfde mening :{
    flikker toch op man ...
    pff laat iedereen een menings hebben en zich uiten op dit forum...

    want volgens mijn is wat je van halo2-live vind nog steeds niet off-topic hier ofwel ???

    |:- |:- |:-

    zo dat lucht op *) :) ;)

    ps. niet persoonlijk bedoelt hoor O-)
     
  3. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Even lachen, whahahahaha toeval of je wint? Je gelooft toch niet dat Bungie er vanuit gaat dat je team games alleen ingaat en dan kijkt in welk team je komt. Ik speel ze altijd met een party zodat we ook zeker samenwerken. Daar zijn ze ook voor bedoeld.
    Al die voorbeelden die jij noemt hebben niks met geluk te maken, ze hebben te maken met jouw kennis van de maps en dus jou skills.
    Als de tegenstander in de rug komt had jij beter met je team samen moeten werken om zo elkaar te dekken en te coachen. Een wapen vind je niet toevallig, ze liggen op vaste plekken op de map. Dus ren met je team meteen naar de wapens toe die je nodig hebt, sword, rocket, sniper, shotgun.
    En dat granaten gooien, veel oefenen. Dan lopen ze vanzelf op de granaat als je ze goed neergooit.
    Als je met een slechtere vrienden speelt haal je natuurlijk een minder hoge ranking. Maar als jij met jouw skills voor de overwinning zorgt zul jij toch blijven stijgen en daarmee je vrienden meenemen.
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Je spreekt je een beetje tegen

    "quote"als we nu zeuren dat het anders moet, dan kan bungie daar rekening mee houden ...

    dus ja je zeurt wel :+

    maar zand erover, kan me er niet druk meer om maken O-)
     
  5. Tijmen

    Tijmen Master Chief

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nu met levels op team slayer?
    Gaat het dan om de eind plaats van je team of die van jezelf?
     
  6. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Met team slayer gaat het eerst op team, en dan binnen het team op je eigen puntenaantal.
    Ik heb al veel te vaak het hoogste aantal kills gehad van iedereen, maar als je dan bij wat nieuwere in het team komt kun je dan toch verliezen en dan maximaal 5e worden.
     
  7. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje in plaats van gejank...

    Bij Team Slayer komt er geen level achter mijn naam te staan. Als ik dus in het 4e deel van matchmaking zit (waar je de map en gametype ziet) zie je niet wat mijn level is. Alleen in de postgame carnage report staat m'n level.

    Het is niet heel vervelend ofzo, want op deze manier willen mensen je nog weleens onderschatten;) maar toch vraagt ik me af hoe het zit met deze "bug".
     
  8. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat als eerste of je win, je team dus, op de tweede plaats hoe hoog je bent geeindigt.
     
  9. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen,

    Sinds Xbox uit is in NL heb ik t/m nu 2 xboxen versleten. Sinds Live uit is heb ik bijna alle First Person Shooters vet veel online gespeeld (ongeveer 90% van alle Xbox FPS shooters).

    sinds halo 2 uit is met de laatste 2 updates, IS DIT HET MEEST LIJPE XBOX LIVE GAME OOIT!! ik kan er wel diep op ingaan wat er zo mooi aan is maar dat is TEVEEL!

    Live ze met de groeten van EVERT _0/
     
  10. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Was net op live Team Slayer aant doen en het ging op het begin normaal. Maar toen kwam ik oppeens tegen Amerikanen te staan en !!GODDAMN!! wat lagge die gasten daar man.. Ik hopen dat ik het volgende potje weer tegen engelse of nederlandse kwam te spelen maar nee hoor 3 keer achter elkaar !!AMERIKANEN!!. Toen heb ik hem maar uitgezet en deze post hierneer gezet. Ik wou dat je een amerikanen mijden optie had zodat je nooit met hun hoefde te spelen want sommige van hun (meeste) lagge de pan uit!
     
  11. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het helemaal met je eens maar het is soms moeilijk om een goed team te vinden of party te vormen.Ik wordt echt wel steeds beter maar hang heel de tijd op dezelfde level omdat ik vaak alleen speel en de neiging heb in klote teams terecht te komen. |:-
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    De nadelen van dit spel vind ik toch wel
    - Amerikanen die lagge
    - Respawn plekken net langs een vijand (kom op bungie wat is dit voor een zooi)
    - Matchmaking in zijn geheel (ik wil ranked custom game met stats als bij rtcw zonder cheat mogelijkheden)
    - Team Fiesta wat is dit nou weer een domme gametype die je bij team slayer krijgt...
    - Het zwaard
    - Mensen die alleen maar de rocket launcher gebruiken.
    - Amerikanen die als ze winnen n00b gaan schelden (haat iedereen die mensen gaan uitschelde en de ander voor n00b schreeuwen als ze gewonnen hebben)

    Hoop dat in Halo3 er iets aan word gedaan.

    Ik denk dat ik alleen nog maar custom game ga doen.. No Americans and No STUPID gametypes.. en ja ik heb deze avond alleen maar lag gezien!
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  13. CHiLL@@P

    CHiLL@@P Gamer DeLuxe

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben keihard verslaafd aan Halo 2!
    Ik vind het vet lekker spelen allemaal.
    Het is inderdaad wel zo dat je nog wat uitgebreider moet kunnen kiezen tussen de verschillende maps en modes, maar ik vind het zo ook lekker!

    Stats:

    Rumble Pit: level 11 (72 games played)
    Team Skirmish: level 12 (215 games played)
    Head to Head: level 3 (4 games played)
    Big Team Battle: level 3 (3 games played)
    Team Slayer: level 10 (53 games played)
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    agreed...maar er zijn ook gametypes zonder lag, team skirmisch bijvoorbeeld. we moeten samen gewoon ff goed zoeken de komende dagen.
     
  15. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1

    Euhm als jij alleen maar lag ziet..misschien moet je dan eens naar je eigen verbinding gaan kijken, want ik heb er eignelijk nooit last van op een enkele keer na...
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik betaal bijna €100 per maand voor mijn verbinding dus daar zit het wel goed mee. Probleem is dat de host vaak 16 man moet hosten en de mensen die dan het verste van hem vandaan zitten hebben de slechste verbinding (meestal). Speel bv. maar eens smorgens dan zijn er veel meer Amerikanen online en is er bijna altijd lag. 1 op de 3 Big Team Battle games die ik speel heeft iedereen een gele of slechtere verbinding.
     
  17. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik doe het meestal ook midden in de nacht, met eigenlijk alleen amerikanen. Maar ik geef toe, ik doe meestal geen big team battle alleen maar matches met 8 man, en dan heb je daar al minder last van. Dus of het dan daar veel voorkomt kan ik ook niet echt zeggen, maar ik dacht als je er altijd last van had...
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Hé Dendemen, vanvond zijn wij weer online! Join ons svp, we gaan een aantal bigteam battles doen tot in de vroege uurtjes :)
     
  19. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook erg vaak last van ja. Erg vervelend als je in een game met zwaarden wordt gestopt. Met lag is dat niet te doen. Ik speelde past head to head met swords en overshield tegen een amerikaan. Ik sprong 3 keer door hem heen, en daarna sloeg hij mij neer. Echt frustrerend.
     
  20. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst een memorabele pot

    We speelden Quick Assault in Goagulation (?) met 8 man. Het team dat als eerste de bom kon planten zou winnen. Uiteindelijk won ons team (blue :D) na 1 uur en 12 minuten....Het was echt brilliant...supervibe, iedereen hing nog minuten lang in de box
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina