Geachte Lezers, Ik heb zelf een japanse xbox. Ik heb hier 3 games op, namelijk: Dead or Alive Ultimate 1 , 2 en Dead or Alive 3. Deze spellen lopen een stuk sneller dan de pal versies van deze games. Is het zo dat japanse en amerikaanse xboxen sneller lopen dan pal consoles? Ik heb zelf ook een europeese xbox en dan loopt sowieso Dead or Alive 3 stukken langzamer. Wie heeft hier ervaring mee. Ik heb de klantenservice van xbox gebeld, maar die konden mij er ook niets over vertellen. Ze hebben mij aangeraden om hier een forum over te openen om zo te zien wie hier nog meer buitenlandse consoles hebben. Dus bij deze hoor ik het graag. Groeten, Mr Kickass NL
sinds wanneer wordt door hen aangeraden een thread to openen op xbw? ik zag het ook al in een ander topic. ik weet het trouwens niet
sneller laden? of sneller ingame? het ligt in ieder geval aan de manier waarop het spel gemaakt is, maar dat is normaal gesproken hetzelfde voor iedere console. misschien komt t door het type tv dat gebruikt wordt, dat dit makkelijker voor de xbox is om in elkaar te zetten...
Misschien ligt het aan 50/60hz.. het is ook wel eens zo dat spellen voor Europa worden aangepast. Van Halo 1 bijvoorbeel is de US versie veel sneller dan de EU versie.
Idd, ntsc xbox loopt sneller om bovenstaande reden. Dat was met de amerikaanse/japanse Super Nintendo ook zo. De spellen worden hier trouwens niet voor aangepast, het loopt alleen wat sneller.
De japanse en de amerikanse Console Zijn sneller. Ik heb de Amerikanse ook en die loopt een heel stuk sneller dan de PAL versie.
Neej want dan krijg je weer een soort tussenversie toch ? op connect kun je iig met ntsc niet meespelen
op live maakt het nix uit, maar als je nu eens een Amerikanse en een pal versie pakt, en je speelt er met 4 man op. 1 uur op Amerika en 1 uur op Pal dan merk je gewoon het verschil.