Eh, ik wil natuurlijk geen ruzie schoppen met evilavatar, maar met die digtrick kom je wel op weirde plekke hoor, zoals het einde van de wereld. Zo stond ik na 2 uur ( ) diggen op een soort cliff en keek uit over een witte horizon met grote mooie volle maan en aan mijn rechterzijde zag ik een rij bomen die de lucht in gingen, net een paddo-trip, of de platenhoes van bejaarde rockgroep YES! ... Ik stond wel ff te kijken hoor.
Ook weird: de positie-indicator op de worldmap stond een centimeter buiten de grenzen...
Een andere keer schoot ik tijdens het graven zomaar in de vijver naast Lookout Point en vanaf de bodem zag ik de muur van Hero's Guild en hun riolering :{ What the...
Misschien ben ik de enige mongool die uren achter elkaar heeft lopen diggen, zeg me als het niet zo is (of lach me uit), maar ik heb ervan genoten.
Minder: Ik had alles opgeslagen, maar dat blijkt dus niet te werken, want je komt steeds terug bij het beginpunt. Alle moeite voor niks dus. Ik vloeken, want geen hond gelooft me nu zonder plaatjes.
Kijk, ik wil best de moeite nemen om er weer uren achter te zitten, maar het is natuurlijk veel leuker om 't zelf te doen. Tip: start bij het hek in de muur van Heros' Guild, en graaf door totdat je ook door de tegenoverliggende muur heen bent, als het goed is zie je nu Heros'Guild met alleen halfdoorzichtige buitenmuren. Graaf door (met je rug) richting zuilengallerij die vastzit aan Maze's Toren en graaf door die muur heen, dan sta je weer buiten HG. Graaf je door een herfstachtig bos heen, tweemaal de heuvel op. Dan ben je op de cliff met de zwevende bomen. Graaf door naar de rand van de cliff en geniet van het einde van de wereld! Have fun!
Laatst bewerkt: 30 nov 2004