Net ook de nieuwste Ep weer gezien. Echt geweldig ^^ Ben echt benieuwd of Tucker nou nog een keer l a i d gaat worden =P OMG het is echt zo geinig weer. Vraag me nu wel af of Church nog terug komt... En ik miste Caboose deze EP!!!
Ik wil ook graag de dvd´s kopen. Maar moet je weer een creditcard hebben. Is er geen andere manier? En als creditcard de enige oplossing is. Hoeveel gaat het kosten om het naar nederland te verzenden, en hoelang gaat dat duren? thnx
Ik heb beide DVD's een CD en een T-Shirt besteld bij hun Shop. Ik had steeds ongeveer een week tussen het bestellen en het aankomen. De prijs wordt btw niet veel hoger. En de Dollar is minder waard dan de Euro dus de prijs gaat sowieso al iets omlaag. Het is de aankoop zeker waard want de Extra's op de DVD's zijn geweldig!
Moet het met een creditcard? En ik lees dat je de bestelling al na een week kreeg? dat is wel netjes *) En het wordt nog minder dan 20 euro + btw + verzendkosten enz?
Ik vind de beste aflevering die ze ooit hebben gemaakt nog steeds die ene PSA. Waar ze het verschil uitleggen tussen internet en het echte leven. Ik lach me elke keer kapot als ik die weer zie. "Do you want a bigger penis? Where would you like it? I could suggest some places."
ik vond aflevering episode 11 het leukst dat die robot girl naar de rode basis rend. en gaat die flag terug halen en gooit dan dat blauwe granaat naar boven op de hoofd van zo'n rode gassie. en hij zegt dan .. WTF what is that on your head.. huh huh what is on my head is it a spider... no its a bleu thing.. WHAT a bleu spider Get it off
Het is zeker wel veilig! En als ik jou was zou ik met de DVD's ook meteen de CD meebestellen. Die is het geld dubbel en dwars waard! En je hebt het met een week ongeveer binnen. Het werkt allemaal perfect!
Red vs. Blue: Geweldig Weet iemand welke aflevering het was waar eentje langs komt scheuren in een warthog in BG met de radio op vol volume? (met een of ander blij liedje?)