Ik kijk net in het boekje van e-plaza en daar staan gewoon morrowind, collin 3 en fifa 2003 in net of ze nu al te koop zijn. Mag dit eigenlijk want is dit geen valse bericht geving?? Er staat nergens in het krantje dat er een bepaalde datum aan verbonden is. In het bart smit krantje staan ook colin 3 en morrwind (bij morrowind staat wel pas van november ofzo) maar collin 3 is toch ook nog niet te koop?
Ja dat schijnt te mogen, gebeurt wel vaker met folders enzo.. Dan zeggen ze: "Ja die krijgen we deze of volgende maand binnen" ofzo.
Ik vind dat ze het er wel even bij moeten zetten. Dat is voor hen ook handiger denk ik, anders krijgen ze allemaal van die mensen die zo'n foldertje als informatiebron gebruiken aan de balie van: Waarom is dat en dat spel er nog niet? En dan gaan ze alleen maar teleurgesteld de winkel uit. Lijkt mij dan teminste.....
WOW mensen !! We worden gewoon keihard ganaaid!!!! MET ONS BROEK AAN!!! sorry, dit zeg ik ovenral waar ik ben , en waar ik het kwijt moet. En ik moest het gewoon zomaar nu ff kwijt. Normaal zeg ik niet van die stomme onzinnege dingen, maar bij deze even een uizondering. BEDANKT!!
Gewoon weer zo'n verkoopstruukje.... Wordt ik echt zo moe van. Neem nou bijv. het nieuwe krantje van It's. Totaal ander voorbeeld maar daar staat in: Philips breedbeeld kleurtelevisie voor 249,- en 250,- in het jaar 2003....
als zijn scooter opgevoerd zou zijn zodat die harder als 60 km per uur kan zou het mogen maar het feit dat zijn scooter opgevoerd is mag weer niet oftewel de wetgeving is hier erg vaag in.
ik heb gebeld met E-plaza en het schijnt het krantje van oktober te zijn alleen een beetje vroeg. ]:-
Op zich het 20 rijden mag. Maar daarmee hinder je al snel andere weggebruikers en dat mag niet en dan krijg je daar een bekeuring voor en niet voor het 20 rijden. Dus ja dat mag
Mag dus niet, de laagst toegestane snelheid op de snelweg is 60 Km/h, rij je langzamer dan trekken ze je zo van de weg af.
NEE, je mag langzamer dan 60 km/h gaan op een snelweg alleen daar hinder je dus andere voertuigen mee en daar krijg je dan een boete voor dus niet voor het feit dat je langzamer dan 60 gaat, zou wat worden als er file staat, waar jij mee in de war bent (en bijna heel nederland) is dat je voertuig in staat moet zijn om harder dan 60 km per uur moet gaan.
Maakt allemaal geen drol uit, een scooter is een brommer en die mogen niet eens op een autoweg, laat staan een snelweg.
er zal wel ergens heel klein staan dat deze aanbiedinge gelden van af ............. bet zo las in het sinterklaas boekie van intertoys vorig jaar