wisten jullie al dat als je bij zack ( zo typ je ut toch? ) als je dan bij een gevecht z'n telletubbie pak kiest en dan een appeal doet dat dan het lampje op z'n kop gaat branden...........en als je dan weer een appeal doet gaat ie weer uit............
Hoe halen jullie dat??? Die 3de kostumes voor die mannekes??? Ik heb maar 2 kostumes voor ieder manneke!!!!!!!! WA moet ik doen om da te halen eigenlijk???
Bij de meeste van die mennekkes moet je 20 wins halen in survival. Of je moet een xbox item krijgen in de survival mode.
Kheb trouwens bijna alle pakjes moet er nog 2 die van hitome (4) die van leifang (4) en dan is mijn leven compleet uche uche
Het allermeest wat ik ooit gehaald heb in survival mode is iets van 8 wins. Doe ik iets fout, of zijn jullie zo verschrikkelijk goed. Het lukt me trouwens ook niet altijd om die symbolen te pakken. Enige tips??
mijn hoogste aantal...........is...............schrik niet..42 wins.........of 43 kweet nie meer cker...........ghehehehehe
uhm wil ik ook weten heb hoogstens 12 wins gehad ennuh ik zou wel is weten hoe je er 20 kan halen..traine??
moet gewoon super veel vecht. word je vanzelf beter........owjah tip. zou wel gaan blokken en overnemen van de tegenstander zo kom je ook heeel ver!
lachen is dat he!! kon ie ook al met dat pakkie in Doa 2 op de dreamcast...is cool dat ze dat erin hebben laten zitten. Ein (verborgen ventje) z'n pakkie is gruwlijk..zwarte lange leren jas met een zonnebril op zn pan, jammer dat Zack dat pakkie niet heeft, anders had ie d'r precies uitgezien als Blade!