Suggestie: verwijderen alle gebruikers met 0 posts

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door maXiman, 8 dec 2004.

1. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik klikte op de ledenlijst toen ik zag hoeveel mensen er wél geregistreerd zijn, maar niet gepost hebben. Ik heb een aantal willekeurige pagina's genomen, en hiervan een gemiddelde gemaakt: 26 van de 50 members heeft 0 posts! Als je dus zou suggereren dat elke gebruiker die 0 posts heeft inactief is, zou de helft inactief zijn! Het zou het forum eens flink opschonen als al deze mensen eens verwijderd zouden worden! Ik heb er verder nog niet echt diep over nagedacht, maar het lijkt mij dat het toch allemaal weer een stukje overzichtelijker zou worden.

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Wie zegt dat iemand met 0 posts inactief is? Misschien post diegene wel alleen op de frontpage, of in Xbazar (die posts worden niet meegeteld). Je kunt er niet zomaar van uitgaan dat deze personen inactief zijn.

Daarnaast hebben we net een grote membersopschoonactie gehouden, waarbij we alle écht inactieve leden al hebben verwijderd.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    [onofficieel antwoord]Precies, want die niet-postende lui zitten zó in de weg!

:confused: [/]

4. jellejelle

jellejelle PSP Only

Leuk Bevonden:
    10
    Misschien een beetje te zwaar. Ik denk dat je beter kan kijken naar online activiteit, als deze persoon wel af en toe online en bijvoorbeeld alleen geïnteresseerd is in het nieuws is het een beetje lullig als je iemands account gaat verwijderen.

5. maXiman

maXiman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En daarom staat er ook niet voor niks suggestie, en niet voor niks suggereren:)

6. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat xbw.nl juist blij is als er meer leden zijn ( krijg je meer aandacht bij uitgevers ) en zoals al gezegd zijn mensen die in niet xbox related forums posten en daardoor hun post count op 0 staat. geen goed idee dus.

7. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat je geen een account eigenlijk mag verwijderen. Je weet nooit zeker of diegene nog eens online wil gaan op het forum of op de mainpage.
    Het kan bijvoorbeeld wel als iemand maar een paar minuten gebruik heeft gemaakt van zijn of haar account.

8. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    heb je last van ze? Toch leuk voordeeltje dat we zoveel members hebben met uitgevers ed.

9. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    bij prijsvragen :cool:

10. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    erhm tsja:D verwijderen, nee dat is flauw;)

11. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook 3 maanden inactief geweest en nu aardig actief. Dus je moet inderdaad oppassen met wie je verwijdert :)

12. tormentor

tormentor biologisch gevaar

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker niet verwijderen. Check mijn aantal posts en bedenk dan dat ik elke dag zeker een half uur op dit forum, of de site zelf, rondzweef. Lijkt me niet echt een goed idee dus....

13. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Sommige Fora tellen niet mee voor je post, en het gaat niet om hoeveel je post, maar met hoeveel inhoud je post.

Er is geen sprake van dat er post worden verwijderd.

14. Panzer

Panzer Seven deadly sins...

Leuk Bevonden:
    0

Sjow, wat doe je hier man :+ dit is een forum??? _0/

15. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien eerder eens een 'verwijder-de-x-aantal-dubbel-accounts-schoonveeg-actie'. Veel mensen met een (x-aantal)dubbele account. Anderzijds, mij storen ze niet ;)

Deel Deze Pagina