Positieve signalen uit het westen kan idd veel goeds doen, ik zie deze game graag verschijnen. In die tussentijd snel japans leren om te kunnen communiceren met de Japanners die deze game op live spelen.
je hebt inderdaad een japanse xbox nodig om dit spel te kunnen spelen .... dit spel is mega vet! Er gaan trouwens geruchten dat deze game volgend jaar op onze eruopese en amerikaanse xbox gaat verschijnen ...
Kwacht dan nog maar ff af. Ik ga microsoft denk ik wel bellen. Ik heb GC shop ook nog een mailtje gestuurd. Als hij nog naar Europa komt moet dat niet te lang duren.
Wat moet er eigenlijk met een game gebeuren, als die geschikt moet worden gemaakt voor bijvoorbeeld Europa? Ik kan me niet voorstellen dat het veel tijd en geld kost. Het lijkt me dan ook logisch dat ze een spel in zoveel mogelijk landen uitbrengen, het spel is immers toch al gemaakt. Als het alleen vertaald hoeft te worden is het toch makkelijk extra geld verdienen?
De game is al vertaald. Hij moet om worden gezet naar het europese PAL en nog wat andere dingetjes waarschijnlijk.
Dus dan moet het geen probleem zijn om hem hier ook uit te brengen. Of ze denken dat de verkoopcijfers hier zullen tegenvallen. Dan maar volop mailtjes sturen. Wie doet ermee?
OMG!! WTF! Hebben jullie de faq op het forum niet gelezen?? Over een mod-chip of ombouwen praten wordt niet getolereerd. Ook niet bij mogelijkheden om over het krijgen van een game te hebben. Sorry. Ontopic: Enige mogelijkheid is idd. japanse xbox kopen met game, zonder illegaal bezig te zijn. srry.
Huh? Ik heb niemand over modden zien praten? maar anywayz ... modden zuigt en is voor mietjes. Maar ik ben eigelijk ook best geïntresseerd in dit spel dus ik blijf het beste hopen.
Maar het zou volgens de geruchten volgend jaar op andere x-boxen komen. Dus het zou wel erg vet zijn. Maar het is dus nog maar afwachten...
Zeg Vinnie, jij zegt dat deze game een hoog cijfer in de PU krijgt. Vervolgens zeg je dat je gelooft dat de game in t Japans is. Beetje vreemd want als je die PU ook egt bekeken had stond er dat hij in t engels is. En voor de rest ben je gewoon zielig met je anti-modden.
Game is inderdaad in het engels en in het japans...ik hoop echt dat ie komt, lijkt me nl zeer coole online game.
Vanwege het succes van Phantom Dust in Japan en de grote vraag in de rest van de wereld naar dit spel, zijn er bezig om te kijken of PD in Noord-Amerika kan worden uitgebracht. Das in ieder geval weer een stap dichter bij een Europese release. Oja, en het spel is ERG vet.
Je kan em bestellen op YesAsia.com !!! en hijs daar voor maar 46 dollars$s ^^ en die shipping WAS kosteloos dacht ik. maar moet je ff kijken
Ik vindt dat mensen op dit forum niet zo moeten zeuren over dat je het niet over omgebouwde xboxen mag hebben. Die van mij is gewoon normaal hoor maar ik vindt het niet echt erg als iemand hem ombouwd. De mods doen hier zo panisch over. Maar goed phantom dust lijkt me echt wel een lijp spel en k denk dat ze hem als ie goed verkoopt uiteindelijk wel hier uitbrengen.
Hehehe hij komt eindelijk uit ... nu hopen dat deze ook naar de europese xbox komt ... nog niet echt duidelijk
Ja ik hoop echt dat hij hier heen komt. Zijn er trouwens on-line importeer shops waar je kan bestellen zonder Credit Card?