ja je kunt elke keer als je het spel opstart kiezen voor de taal. je kunt kiezen uit nederlands, engels en zweeds.
EA toch? Ea geeft je vaak een grote keuze uit talen (dat dan weer wel...) //edit spraak zelf zal wel in't engels zijn, maar andere talen = ondertiteling
k thx becaus a friend of me can't read or speak English. He want the game and he most know of u can put it in netherlands. altijd wel handig als je geen engels kan om het in het nederlands te kunnen zetten.
ja het is zeker handig. ik begrijp het ook wel zonder ondertiteling, maar je hoeft toch een stuk minder op te letten om het goed te begrijpen.
weet ik maar ja kan het beter lezen dan schrijven. Ik heb ook DISLEXIE of hoe je het ook mag schrijven.
Wat praat iedereen dat 't alleen engels kan?! Je kan als je opstart gewoon NLs kiezen ((reageer gerust alleen als je 't weet))
Jup ik heb NFSU 2 ook voor de xbox en pc voor de xbox kan je nederlands kiezen voor de pc ook maar dan moet je hem wel in nederland kopen geloof ik.
Je kan als je het spel opstart .. komt er zo'n lijstje met nederlands. engels. zweeds. en als je nederlands kiest. zijn de menus. enzovoort in het nederlands, maar in het spel praten ze engels enzovoort.