Meest teleurstellende spel einde

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 12 sep 2004.

  1. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    De intelligentie druipt er vanaf.
     
  2. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jongen halo2 is gewoon zalig da verhaal zal nooid aan een einde geraken hoor.
     
  3. LaVey

    LaVey Cheri Cheri Lady

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Halo 2 uitgespeeld? Want ook dat spel heeft een einde.
     
  4. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    jah wa anders he.
    en ik moet zeggen dat ik het gevoel had dat dit het laaste level was als je een halo-fan bent heb je dat gevoel .
     
  5. Mikey™

    Mikey™ Sith Lord

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Als ze er nog 10 minuten aan cutscenes aan toegevoegd hadden was dit misschien nog wat geworden.
     
  6. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0

    tog blijf ik erbij dat halo2 een topper is en dat elke halo fan doorheeft dat dit het laatste level was
     
  7. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    True crime. Dat was pas een zaadspel. Ze probeerde een wanebee rpg te zijn met hun verschillende einde's maar het was maar een zaad einde en een zaad spel.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  8. DeaD-SouL

    DeaD-SouL wcrydaz.com

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was bij Halo is ook het enigste spel wat ik vaak genoeg heb gespeeld en op ten duur uitgespeeld.
     
  9. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Het einde van Halo 2 stelde mij ook redelijk teleur. Ten eerste omdat het geheel voor mijn gevoel te snel was afgelopen en ten tweede omdat ik totaal niet het idee had dat ik op een gegeven moment al in het laatste level zat. De "eindbaas" in Halo 2 vond ik geen waardige afsluiter van de campaigne.
     
  10. Nilamo

    Nilamo To Own or not to Own

    Berichten:
    904
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo2's einde is juist fantastisch, de meeste van jullie zijn gewoon boos omdat het zo abrupt eindigde.

    Denk er maar eens over na.
    - Covenant uit elkaar gevallen
    - Elites in oorlog met de Brutes
    - Flood uitgebroken
    - Cortana vast op high charity
    - Johnson, Miranda en Arbiter vast op halo
    - Elite Spec ops commander die een cruiser probeert te bemachtigen op halo
    - Inmiddels totale oorlog op aarde
    - Truth met de Icon vast beraden om de halo's te activeren
    - Mc op de forerunner schip op weg naar aarde, vastbesloten om Truth te stoppen

    Het eerste deel - Introductie van personages en wereld.
    Het tweede deel - zorgen dat de personages in een onmogelijke situatie terecht komen
    Het derde deel - Alle remmen gaan los.

    halo 2 doet precies wat een 2e deel in een trilogie moet doen, de situatie compleet wanhopig laten lijken en dat kan je niet als aan het einde teveel vragen beantwoord.
    Geloof me nou maar als we eenmaal halo 3 hebben gespeeld dan zullen we begrijpen waarom Bungie heeft gekozen voor zo'n einde.
     
  11. Silverhawk

    Silverhawk Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik denk dat je gelijk hem nilamo :eek:
     
  12. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar Bungie had wel wat meer aarde levels mogen doen. |:-
     
  13. Xboxmansion

    Xboxmansion Xbox Hooked:D

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Thirteen heeft het Mooiste einde (vind ik), die spanning die emotie:p, Prachtig ik wacht vol smart op een 2e deel _O_
     
  14. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    2e deel???

    volgens mij blijft het bij 1 spel!
     
  15. Terryb47

    Terryb47 Powered by ATiPod

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue 2 had een vervelend einde ja, toen ik op de 4de disk was (DC versie) had ik het gevoel dat de eerste 2 delen tot nu toe voor niks had gespeeld. Ik zeg niet dat het een slecht einde was, maar je wist dat er gewoon geen deel 3 zou komen. tenminste, er zijn nog steeds geen concrete plannen. alleen dat ze het vervolg in de vorm van een speelfilm wilden doen, maar daar hoor je ook niks meer over. Ben uberhaupt benieuwd naar wat Yu Suzuki mee bezig is de laatste tijd, hoor je niks meer van. Die online Shenmue voor China only is ook maar vaag.

    back on topic: laatste game met teleurstellende einde: Psi-ops, zo'n goeie game eindigt ook weer met: to be continued/see you in part 2 :mad:
     
  16. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Oh het is een goed spel. Maar ik ben een halo fan en ik had zeker niet in de gaten dat dat het laatste level was.
    Wat dat betreft staat Halo2 ook op mijn lijstje met teleurstellende eindes.

    als je halo nog niet uit heb gespeeld kijk dan niet ;)
    Tartarus is een minion van de prophet. En hoewel ik verwachtte dat ik tegen hem zou moeten vechten had ik hem altijd gezien als een tussenbaas, niet als de eindbaas.
    reconstructie van mijn laatste paar minuten met halo2 :) :
    komt in het level van tartarus, na een leuke, doch ietwat verspelbare combat (ik won tenslotte ;) ) krijg ik een gave tussendemo van o.a. MC op weg naar aarde te zien.. 'yes, nu gaat ie echt cool worden!' demo eindigt. 'WTF? credits???????' , 'dat was de freaking einddemo?, nu al afgelopen??' (insert various not to reproduced comments....)

    Voor mij was het dus een tussendemo, ik had nooit verwacht dat het toen al afgelopen was, hoef dus niet te vertellen hoe groot de teleurstelling was.
     
  17. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Een zeer mooie theorie! M'n complimenten :)!

    Bovenstaande natuurlijk ondanks dat het einde van Halo2 mij ook tegenviel. Ik had, net als velen van jullie, niet in de gaten dat dit al het einde van deel 2 zou zijn, een kleine teleurstelling dus...
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  18. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2, hoe droog kan een einde zijn :|
     
  19. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het schijnt dus een goed einde te zijn voor een vervolg van een treologie :) Wacht eerst tot deel 3 uit is. Kijk wat voor eind daar aan gebreid is en ga dan zeiken over eind van deel 2.
     
  20. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik vindt het spel einde van fable ook wel tegenvallen. Je hebt een keuze, mar toch. Niks echts super speciaals is het einde. En ik had dat (stiekem) toch wel verwacht. Gewoon dat je bij het einde van fable toch zoiets had van Wooow! maar nee, ik had een teleurstellend gevoel.
     

Deel Deze Pagina