Haha, ik zie opeens deze topic, ik denk, dit komt mooi uit Ik heb 13× 2 maanden live, aangezien het maar tot maart geldig is... PB me maar als je er wat moet hebben
hey mensen ! mijn xbl verloopt bijna en ik kan pas een nieuwe rond februari kopen :< heeft iemand een xb trial kaartje voor mij ? pm mij pls !
Ik had bij de launch live ik zou het nu ook wel weer is willen proberen.(nieuwe line up van games). Graag een reactie desnood wil ik er voorbetalen. bij voor baat dank
Kijk even een paar posts omhoog, DeXXa bied dr een aantal aan. Ik zou hem een PM sturen als ik jou was
Hallo allemaal _0/ ik heb er nog 3 in de aanbieding stuur maar een berichtje en ik stuur de code zo snel mogelijk naar je toe . Je heb kans dat ik pas reageer na de kerst maar dat lijkt mij logisch .
Er is er alweer 1 weg en nu heb ik er nog maar 2 in de aanbieding dus wees snel als je er nog 1 nodig heb .
Hey mensen ik heb eindelijk een xbox en als ik van iemand zo`n kaartje kon krijgen zou ik het FANTASTICO vinden stuur maar een pm. Alvast Bedankt enuh niet tegelijk allemaal
Ik heb er hier ook nog 3 liggen, stuur maar een PM Edit: en toen waren er nog maar 2 Edit 2: allemaal weg, dus ga maar iemand anders lastigvallen voor zo'n kaartje
Wie heeft erg nog een kaartje voor mij? (Om mijn ouders te overtuigen) Hoe werkt het eigenlijk? Je connect je XBOX met internet en voert die code in of moet je ook nog een creditcard nummer opgeven?