Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

1. Het duurt welliswaar nog een poosje voordat hij komt, maar ik vraag mezelf de laatste tijd weleens af hoeveel ik voor de Xbox 2 over zou hebben om hem direct bij de launch te halen en welke launchgames het het zeker waard zouden kunnen maken om hem direct voor die prijs te halen.

Ikzelf ben bereid om er maximaal zo'n 400,- aan uit te geven, onder de voorwaarde dat er gelijk een goed online gebeuren aanwezig is en aardig wat goede online launchtitels bij komen.
    Een paar Launchtitels waarbij ik hem niet in de winkel zou kunnen laten staan zijn.
    -Ghostrecon 3
    -Halo 3 (beetje onwaarschijnlijk)
    -Nieuwe Rainbow Six
    -Perfect Dark
    -Time Splitters 3
    -Rallysport 3

Ik hoop niet dat dit als een opsom topic of iets dergelijks gezien gaat worden. Misschien een ideetje voor een poll ofzo. Ik ben er meer naar benieuwd hoeveel zin jullie net als ik hebben in de volgende consolecreatie van MS, hoeveel die mag gaan kosten en welke spellen jullie er het liefste bij de launch zouden hebben.

(Niet allemaal zeggen dat je er wel 800 voor over zou hebben in het geval er spionnen van MS naar deze thread kijken :cool: )

Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2004
  2. masterninja

masterninja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou 300 euro zou ik er hoogstens tijdens de launch voor willen geven als ninja gaiden 2 een launchtitel wordt kan het 350 zijn.
    Maar eerst wil ik nou welleens weten wat de prijzen worden van de games tot dat duidelijk is durf ik niet te garanderen dat ik gelijk een next gen console bij de launch ga halen.

3. DeXXa

DeXXa XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het lijkt mij dat iedereen er naar uitkijkt!! Maar de prijs zal weer dusdanig hoog liggen dat vrijwel iedereen hem nog even laat staan.. En gelijk hebben ze!! De prijs zakt zo snel nadat ie een tijdje uit is.

4. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Voor € 300,- wil ik hem wel hebben.
    Of er moet een goede actie zijn met 2 of meer extra game's, dan leg ik er wel € 400,- voor neer.

5. Dat is misschien waar, maar toen de Xbox 1 uitkwam koste hij 450,-, er was toen bijna geen hond die hem kocht voor dat bedrag, daar kwam MS ook snel genoeg achter en verlaagde de prijs naar 299,- waardoor de verkopen sterk opliepen.
    Ik denk dat ze nu wel iets verstandiger zullen zijn en gelijk met een ietwat relaxtere launchprijs zullen komen, zodat een stuk meer mensen hem gelijk zullen halen.
    Ze zullen nu natuurlijk ook gelijk vanaf de launch moeten concurreren met de PS3, en vervolgens proberen die de kop in te drukken, dus ik denk dat het er hoogstwaarschijnlijk wel inzit dat de prijzen een stuk lager zullen liggen als bij de vorige launches.
    De Ps2 koste aan het begin ook iets van 1200,- piek, dat konden ze toen maken omdat er simpelweg niks vergelijkbaars op de markt was. Nu zullen ze het beiden een stuk tactischer aan moeten pakken omdat ze een veel grotere concurrentie zullen hebben van de Xbox 2 (die ongetwijfeld kont gaat schoppen }:] )

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou 350 eurie willen neerleggen. Maar in het begin zal ie toch wel voor ietsjes meer over de toonbank gaan, dus ik wacht lekker af.

7. DeXXa

DeXXa XBW Security

Leuk Bevonden:
    0
    @ xboxer2

Zit wel wat in dat het nu lager zou zijn ivm de concurrentie die nu gaande is, maar dan alsnog is het in het begin een aardig stuk duurder dan dat je een paar maanden zou wachten.. En ja, dan zit je misschien nog even met je Xbox1, maar het scheelt je uiteindelijk toch wel veel...

Plus daarbij denk ik dat de xbox2 beter zal zijn dan de PS3, maarja, daar zullen we nog even op moeten wachten :'-(

Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  8. Ja zoiets heet afroom prijspolitiek ofzoiets, dan proberen ze het eerst zo duur mogelijk te verkopen. Wat de gek er voor geeft zeg maar. Zodra ze erachter komen dat niemand hem meer voor die prijs haalt gaan ze met de prijs omlaag om zo hun volgende doelgroep te bereiken.
    Kortom, als we geen van allen de Xbox 2 bij de launch halen hebben we hem allemaal een paar weken later voor een beter prijsje :D

9. Victor

Victor Guest

Er was toch al zon thread? Nou ja, ik heb er zon 200 tot 300 euro voorover. Maar dat is alleen als er launchgames bij zitten die me echt intreseren. Titels als Ghost Recon 3, Splinter Cell 4(:p), Halo 3 (ja zo snel) en Perfect Dark.

10. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Geld is geen factor, die xbox2 staat toch wel op de launchdag in me huissie...

11. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er genoeg voor over ;) zolang ik em maar krijg :p

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Bereid 500 euro te betalen maar ik verwacht zo'n 350.

14. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt 100 tot 200 wel een goeie prijs. En meestal na een jaar komen de gameconsols toch wel in die prijsklasse.

15. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    vind ik ook, veel duurder dan 200 euro moetie nie worden, anders koop ik m niet, dan wacht ik wel tot iemand m op xbazar te koop aanbiedt ;)

16. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals met alle launch consoles, je weet dat je genaaid wordt maar toch sta je iedere keer weer als eerste bij de toonbank.
    En ergens vind je het nog lekker ook.

17. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik niet hoor ik ben geen dief van me eigen portomonnee. :D

18. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop 'm als ie rond de 500 zit, meer betaal ik er niet voor.

19. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Veel van jullie kunnen uhm denk ik dan nie op de launch kopen ik denk dat hij zo'n 500 euro gaat kosten en dat heb ik er ook wel voor over ;)

20. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 500 euro is toch echt te veel. In dat geval houd ik het nog wel ff uit met mijn XBOX. Maximaal 200 euro wil ik er voor neerleggen (kaal dus), 250 euro voor een pack.

Deel Deze Pagina