Hey mensen, ik heb net de Intellimouse 4 gekoch, en hij werkt lekker, maar er zit me toch iets dwars. Als je bijvoorbeeld CounterStrike speelt, dan gebruik je het scrollwieltje erg veel, om van wapen te wisselen. Het probleem is: Het scrollwieltje van deze muis is traploos, dus zonder "klikjes" zeg maar. Het gaat mij veel te snel in CS. Als ik wil wisselen dan schiet alles supersnel voorbij en moet ik me erg gaan concentreren om de goeie te pakken... Weet iemand hoe ik de snelheid van scrollen kan aanpassen, buiten de standaard menutjes? Daar staat ie namelijk al op zn allerlangzaamst. Alvast bedankt! Grt. Max _0/
Bij de software die je erbij krijgt?Hmm maar die is alleen voor naar rechts/links scrollen. Ik heb er zelf ook een, ontiegelijk fijne muis, maar kan nu niet 1,2,3 zeggen hoe je het anders zou moeten doen (probeer die cd..)
Ja CD is geinstalleerd, en ik vind het ook een lekker dingetje maar dat scrollwieltje.... Nachtmerries
In het configuratie scherm kan je ook wat instellen. Daar kan je de gevoeligheid van je bladerwieltje instellen. Ik weet niet of dat ook effect heeft in een spel.
ja dat is hetzelfde schermpje als van de cd, dus die staat al helemaal op slow... Iemand een freeware proggie ofzo???
Je moet het dan afstellen in het spel zelf, kan dat niet, dan zit er niks anders op dan er aan te wennen. Ik heb een Wireless Optical Mouse 2.0, heeft ook een traploos scrollwiel.
Ik vind het wel prettig dat mn scrollwiel traploos is, in het begin vond ik t ook nog lastig, maar je went er aan...
Het probleem is dat je echt maar een millimeter met dat scrollwieltje moet rollen om naar je volgende wapen te gaan. Je vliegt er dus snel langs naar het verkeerde wapen, en ja, zal je zien dat je net dan wordt doodgeknalt...