[Fable] Beginners hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door iRoy, 8 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had effe vraagje over je statistieken.

    Je hebt atractiveness (vast niet helemaal goed geschreven) maar spreekt voor zich.

    en je hebt scariness. Maar dat vind ik dus vaag. Als je zeg maar min scariness hebt betekend dit dat de mensen juist meer of minder bang van je worden? Dit is zeer verwarrend met de kleur van het balkje. Bij min word die meer zwart en bij plus meer wit.
     
  2. morph

    morph Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje met fable. heb m al een maand niet meer gespeeld omdat ik jack of blades maar niet kan verslaan. ik ben in hero's guild maar kan geen health en ressuraction potions kopen omdat alles in de hens staat. heeft iemand tips of trucjes om hem te verslaan?
     
  3. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder.
     
  4. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik een huis kopen in Fable?
     
  5. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    (in bowerstone) Loop naar het achterste deel van de stad. Vlakbij de school. Er is een huis met een bordje ervoor. Druk op A bij dat bordje en dan kan je het huis kopen. (als je genoeg geld hebt!)
     
  6. Kloever

    Kloever Wat is een kleur?

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank...het is me gelukt...En na een paar dagen komt er huur? Hier verdien je dus veel geld mee?
     
  7. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je je huis flink upgrade kan je er idd flink geld mee verdienen als je zorgt dat je veel verschillende huizen hebt in alle plaatsjes ;). 1000 euro per dag per huis en je kunt het maximaal 3 dagen laten opslaan, zodat je na 3 dagen steeds 3000 dollar(?) op kunt halen! Even voor de duidelijkheid, je kunt meerdere huizen in een stad krijgen door er voor te zorgen dat de eigenaar een "ongelukje" krijgt O-).
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2004
  8. CoolDemon

    CoolDemon Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar gaat het fout in het gevecht? in de eerste helf of de tweede helft?

    In eerste helft moet je simpelweg eerst zijn hulpjes killen en daarna jack of blades. Een slikk als Beserk / Slowtime / Assasin attack kan hierbij goed van pas komen.

    In de tweede helft gaat hij zweven en kun je hem het beste met pijl en boog / crossbow aanvallen. een skill als muti arrow komt hier zewer goed van pas. Hopelijk heb je voeldoende health potions of de spel healing in je arsenaal omdat je nogal een geraakt kun worden door zijn ice attacks. gewoon rondstraven en blijven schieten op blades en je behaalt de overwinning
     
  9. CrosS

    CrosS Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    he hallow, ben niet nieuw op dit forum maar heb het merendeel wel gelezen. Maar heb nog wel even een paar vraagjes:
    1) hoe kom je aan die hengen en die schoop waar een tijdje over is gegaan?
    2) als je andere wapens koopt, wat zijn dan aanraders of waar moet je op letten?
    :cool: hoe gebruik je de wapens die je koopt of vind? moet je dan eerst je oude wapen verkopen of weg gooien?
    4) wat heeft het voor zin om je vol te plakken met tatoe's?? worden mensen dan niet bang van je?

    dit waren een paar dingen die ik me af vroeg. bij voorbaad dank

    sorry ik ben WEL nieuw hier. Ik maak wel meer typfouten sorry alvast :confused:
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  10. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    1) vinden/krijgen of kopen. De hengel krijg je van een kerel bij het huisje aan het water (vlak bij orchid), de schop ligt ook wel ergens, weet alleen niet meer waar. Je kunt em wel kopen bij in ingang van Bowerstone (handelaar)

    2) Euhm ik zou geen wapens kopen behalve de topshit. Die kun je sowieso allemaal unlocken en dus krijgen, maar als je toch geld zat hebt kun je de beste gear kopen in Bowerstone North meen ik, die winkel heeft dat superzwaard. (unlocken is vaak later in de game)

    3 :D Oude wapens kun je soms wel verkopen, maar leveren niet bar veel op. Gebruiken van wapens doe je gewoon binnen je inventory screen (via het menu toegankelijk)

    4) Bij de tatoos staan getallen (scaryness en actractiveness) dus m.a.w. sommige tatoos maken je aantrekkelijker, en sommige juist minder...handig naargelang je een goodguy/badguy bent
     
  11. CrosS

    CrosS Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    verder problemen:

    bedankt; ik heb die hengel en die schop idd al geregeld.
    nou heb ik wat verder problemen.
    ben nu bezig met die quest waar die handelaren door da bos moet loodsen. Maar het lukt met niet echt. ze gaan meestal een beetje dood. Heb net gelezen dat de Demon-door beter niet kan doen dus die zal ik strax maar eens negeren. Heeft er iemand verder nog tips om die quest wel te halen??
    verder krijg/vind je in die quest toch een bijl?? bij dat kamp halver wegen. Maar HOE krijg je het zo dat je met die bijl aan gaat vechten |:- ?? en is dat wel slim?? moet je dan je zwaard verpatsen ofzo?? of andere kleren, hoe en waarom zou je die gaan dragen??
    En er is zo'n vage rode steen, die maakt je wapens sterker, hoe gebruik je die?? ik krijg ze niet op mun zwaard geplakt.

    ik hoop dat iemand me hier een beetje mee kan helpen.
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2004
  12. Koen vd Pijl

    Koen vd Pijl Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens ik ben nu bij die quest dat ik zoweerwolf moet verslaan maar dan moet ik zo zilvere slot op me zwaard maken. Hoe doe ik dit want ik kan dat zilvere ding nergens vinden tussen me spullen maar die vrouw heeft het me al wel gegeven. HELP :mad:
     
  13. dimitrii

    dimitrii multi-kill

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    voor die handelaar quest kan je het best de spell heal life hebben(je volg-ventjes worden dan ook beter) en je kan ze het beste aan het begin van het lvl laten wachten en alle ventjes killen(wachten doe je door voor 1 te gaan staan en dan op beneden te drukken, geloof ik)
    om wapens te gebruiken moet je in het munu op equipment drukken en dan op wapens, dan op melee wapens, dan op het wapen dat je wilt hebben drukken, en dan op wield, en voila, je gebruikt het wapen.
    om die stenen te gebruiken moet je eerst een wapen hebben die zo'n steen erin kan hebben, dan moet je op dat wapen drukken via wat hierboven staat beschreven, en dan staat er wield, maar ook augmentation of zoiets, als je die selecteerd kan je zo'n steen erin doen:)

    EDIT: sommige kleren hebben betere defense, dus het is wel handig om die aan te doen.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  14. Koen vd Pijl

    Koen vd Pijl Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij staat er bij geen 1 zwaard augmentation bij. Alleen bij de eigenschappen en die kan ik niet aan klikken.
     
  15. dimitrii

    dimitrii multi-kill

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je een wapen kopen die wel augmentation heeft, anders lukt het ook niet
    om te zien of ie het heeft moet op op back, equipment, wapens, melee wapens, en het wapen waar je zoon steen in wilt doen, en als je dan op A drukt, zie je wield, en als je zo'n steen erin kan doen zie je augmentation of zoiets en als je daarop drukt zie je de stenen die je hebt:)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  16. CrosS

    CrosS Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt!! Ik begin het spel steeds meer te snappen. Ben nog niet aan die quest van dat begeleiden begonne. Ben nu nog steeds een beetje aan het rondhuppelen en mezelf aan het groot vecht. Heb ik nog ergens gelezen dat er ''fight clubs'' zijn ofzo?? Ik wil graag groot en sterk worden. (niet lachen) En ik weet niet wat het is of waar ik ze kan vinden.
    heb ik nog een vraagje; HOE OFFER JE?? is dat een speciale handeling of is dat gewoon iemand dood slaan met een zwaard?? Want dat ga ik zo doen bij die Demon-gate.
    daar heb ik trouwens nog een vraagje over; die gate in de Guild, die moet een lamp zien, WAAR IS DIE??

    Heeft er verder nog iemand tips voor betere wapens?? wat zijn aanraders of tips, waar kun je ze halen...
    iedere vorm van hulp/tips is welkom.
     
  17. dimitrii

    dimitrii multi-kill

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    die fightclubs weet ik ook niet, maar dat oferen kan je
    in de chapel of scorm doen
    moet je iemand meenemen en dan praten. of (voor die demon door die je evil wilt zien) moet je ze gewoon doodslaan.voor die lamp moet je met die pijletjes omhoog drukken, dan products (ofzo) en dan others, dan bovenaan staat die lamp

    EDIT: de wapens kan je gewoon in kisten vinden, of kopen, of speciale opdracht(en) doen
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  18. dimitrii

    dimitrii multi-kill

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar je een lijst met alle quests kan kijgen?


    /Mod Dit is al de tweede keer dat ik je zie dubbelposten, gebruik de Edit knop.

    EDIT: was alleen omdat het een nieuwe vraag was |:-
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  19. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je een lijst willen? Je moet me geloven dat het spel 2x leuker is als je het zelf uitspeeld. Je hoeft niet bij elk klein probleempje om hulp te gaan huilen.
     
  20. smoke

    smoke Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry als dit al gevraagd zou zijn maar ik moet het echt zo sel mogelijk weten, ik wil weten hoeveel pysic enz je moet hebben om dat zwaard uit de grond te trekken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina