Hoeveel hebben jullie maximaal over voor de Xbox 360?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Plasticman NL, 11 dec 2004.

  1. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Groot gelijk heb je ik vind het eigelijk een beetje schandalig dat ze 400 tot 300 euro durven te vragen voor een console dat is 800 gulden meer zelfs
    Ik wacht meschien wel dat die 200 euro of 150 kost dan haal ik hem wel en welke games er uit komen en ik hoop dat ze nog games voor de xbox 1 nog make nwant dat zou nog wel fijn zijn en dan na 1 jaar ze langzaam weg gaan want ik vind het ook shit dat om de 3 4 jaar een nieuw console uit komt kan je nog nie trustig van genieten want dan is de andere weer uit :'-( maar ik hoo pwle dta de xbox 2 vetjes wordt _O_
     
  2. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    200 tot 250... Ik vind dat ze met die spellen ook al meer dan genoeg binnen halen om die console eigenlijk gratis te maken, maarja. Dat zie ik nog niet zo snel gebeuren
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Microsoft zou te idioot voor woorden zijn als ze de xbox 2 €500 maken.
    Ten eerste was er al oneindig veel kritiek op de belachelijke prijs van €450 voor de xbox, dus het lijkt me dat ze daar wel van geleerd hebben.
    Ten tweede koopt natuurlijk niemand dat ding als ie €500 is. Alleen een handvol hardcore gamers hebben dat ervoor over.

    En MS doet er ook alles aan om dat ding zo goedkoop mogelijk te kunnen produceren zodat ze meteen een degelijk prijsje neer kunnen zetten. Bij een degelijke prijs denk ik niet meteen aan €500

    sorry voor dubbelpost btw
     
  4. Ik koop hem voor maximaal € 200 euro
     
  5. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat een console ook een console prijsje moet hebben, dus niet bijv. iets van €500,- dat is echt veel te duur, als je nu een DELL PC koopt(sorry voor reclame) heb je hem voor €550,- dat zal zo door blijven gaan totdat je de nieuwste en de beste pc voor €500,-(ik verwacht dat als de PC deze prijs heeft bereikt ook de xbox 2 er is) zou kunnen kopen, dus ik zou er Maximaal €200 voor neer willen/kunnen tellen, anders begaat microsoft een grote fout die bijna net zo dom was van SONY om haar PS 2 na de launch voor f1250,- GULDEN(!!!) te verkopen(Nog een K*T console ook) :D VEEL TE DUUR DUS!
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maakt mij niet uit wat dat ding kost, kopen doe ik toch wel. Maar ik denk dat je toch op zo'n 450 euries moet rekenen.

    Maar de huidige box kan nog wel een tijdje mee naar mijn mening.
     
  7. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt aan de games etc, maar ik zou maximaal €250,- (voor een kale Xbox) er voor over hebben.
     
  8. sonnyke87

    sonnyke87 Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    kzou mijn leven geven :)
     
  9. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    En toch ging hij als warme broodjes over de toonbank _0/

    Overigens was die prijs alleen in Nederland zo ontzettend hoog. Ik heb 'm toen gewoon gekocht en hij was 't iedere cent meer dan waard imo.

    Of ik nu weer een console gelijk bij de launch koop hangt van de games line up af. Zijn ze het imo waard dan koop ik gewoon gelijk een Xbox 2 en PS3. En die jaloerse blikken van je vrienden die wel blijven wachten op een prijsdaling terwijl jijzelf de nieuwste games speelt blijft natuurlijk leuk om te zien :D
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  10. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Ligt er aan wat je er voor krijgt en welke launchgames er zijn. M$ zal vast niet weer die fout maken van deze xbox (480 euro als launchprijs). Ben bereid om max. 350 euro te betalen.
     
  11. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat ie eerst behoorlijk duur wordt (lees: 350 tot 400 euro) en dan nadat de eerst next-gen console in prijs is gezakt, zal de rest ook zakken. Tis denk ik wachten op de concurrentie.
     
  12. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik kan pas zeggen hoeveel ik er voor over heb als ik het ding heb gezien. Misschien valt hij wel super tegen en heeft hij super kutte launchgames. Ze hebben toch een super goede game nodig om mij de xbox 2 te laten kopen omdat ik mij nog genoeg kan vermaken met de xbox 1.

    En als er 2 versies komen (1 met hd en andere zoner) dan wil ik toch degene met hd, dus ben ik waarschijnlijk weer meer geld kwijt.
     
  13. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa ik denk dat ik zelf zo'n beetje bereid ben om er maximaal 400 a 500 euro voor te betalen. Maar het ligt eraan welke console het beste is en welke de leukste games heeft. Kan dus goed zijn dat ik of een xbox 2 koop of een ps3...misschien wel allebei:)
     
  14. T!jg3rn00tj3

    T!jg3rn00tj3 Active Member

    Berichten:
    644
    Leuk Bevonden:
    1

    Dan hou er maar rekening mee dat jij een jaartje of 2 moet wachten als het niet langer is voordat jij de xbox 2 kunt kopen. Je krijgt hem tenslotten niet bij een pak melk
     
  15. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Het hangt er vanaf. In principe wil ik voor dat ding wel tussen de 300 en 350 neertellen, maar als er bijvoorbeeld geen hd in zit, dan zal het wel lager worden.
    En de launchtitels tuurlijk, die zijn ook wel belangrijk.
     
  16. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik er niet meer voor ga betalen dan een eurotje of 300. Helemaal als er geen geweldige release titels zijn, misschien wordt het dan wel helemaal geen xbox 2....
     
  17. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb voor mijn eerste xbox met 1 joystick iets van €480,- neergelegd, toen er ook meteen een scart kabel, memory card, 2de joystick, en 2 spellen erbij gekocht. Net als iemand eerder in deze thread zei..elke keer wanneer er een nieuwe spelcomputer uitkomt word je genaaid maar je koopt hem toch. Ik betaal ook liever bijvoorbeeld €150,- voor een spelcomputer maar als ie net uit is kun je dat toch wel vergeten dus als de xbox 2 er aan komt zal ik weer diep in portomonnee kijken.. Ik ga tot €600,-
     
  18. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik toch maar een maandje wachten totie in prijs verlaagd wordt alsie egt zo duur wordt. Want 600 zou ik denk ik nog nie eens betalen als er 4 controllers bij zouden zitten
     
  19. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    hangt er ook wel vanaf of er nou een harde schijf inzit of niet, harde schijf is echt veel relaxter dan die !@#$ memorycards. Ik ben wel bereid er 250-300 euro neer te leggen
     
  20. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Mischien zijn ze allang bezig met Halo 3 voor de Xbox 2 (dus ziet er gelijk al heel gelikt uit) Dus misschien komt Halo 3 wel als Launch titel voor de Xbox 2. Dit zou een hele slimme zet zijn. Ik hoop het eigenlijk niet, want ik ben niet bereid om meer dan 250e ervoor neer te tellen (gewoon met xbox, controller, zonder games ), maar als Halo 3 als launch titel komt wordt het wel heel verleidelijk om m zoiezo te halen.

    Er zouden toch verschillende soorten xboxen 2 uitkomen. 1 met harde schijf en nog een andere zonder harde schijf, ook nog 1 die pc games kan afspelen met een toetsenbord enzo.

    Dus de prijzen zullen wel verschillend zijn, maar die mij maar gewoon een xbox met harde schijf. Pc games speel ik wel gewoon op mn Pc.
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004

Deel Deze Pagina