Pro Evolution Soccer 4 - Deel 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 2 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat kan door twee dingen komen:
    - de techniek van een speler; als die lager dan, pakweg, 75 is, dan hebben ze gewoon wat minder balcontrole. Als je ML speelt, moet je dus kijken of dat een wat mindere speler is die aan vervanging toe is. Of een jeugdspeler die nog moet groeien op dat gebied.

    - Waar het ook aan kan liggen is aan je eigen speelwijze; als jij de sprintknop ingedrukt houdt dan kan een speler niet zo makkelijk controleren, of hij moet technisch zeer sterk zijn. Neem je dus een bal aan, doe dat dan zonder te sprinten...
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  2. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik win redelijk gemakkelijk op 3, mits mijn spelers niet veel slechter zijn dan die van de tegenstander. En als je dacht dat ik bedoelde met 'zoekspeelde' dat ik ze eerst letterlijk allemaal met trucjes voorbij ga, omloop en het dan nog een keer doe, maar dan met mijn ogen dicht, dan heb je dat fout begrepen. :)
     
  3. djork X

    djork X Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een te relax spel moet alleen ff switchen want ben fifa 2004 gewend maar het is een VEEEL betere gameplay. fifa is gewoon irritant voorgeprogrammeerde spelsituaties.
    nee ik leef voor PES 4
     
  4. djork X

    djork X Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    oww jah ff een vraagie weet iemand hoe je gecontroleerd vrije trappen kan nemen, op goal kan schieten als je op afstand staat en verschillende (schijn)bewegingen maken
    thnx
     
  5. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    1) vrij trappen nemen is erg lastig bij pro evo. Ik neem aan dat je vrij trappen rechtstreeks op goal bedoelt. Als je verder dan 20 meter van de goal staat raad ik je dit af, is bijna niet te doen. Binnen 20 meter is het zaak dat je de bal over de muur heenschiet, in de hoek van de keeper is bijna onmogelijk. Ik houd zelf aan dat als je het balkje voor ongeveer de helft vult, en je schiet hard ( naar voren indrukken ), en je mikt goed, dat je dan wel eens geluk kan hebben.

    2) op goal schieten van afstand doe je door op de goal af te lopen ( liefst rennen ) en schieten maar. No big deal.

    :cool: Ergens in dit topic ( of misschien in deel 5 ) staat een link naar een site met alle trucjes. Weet hem zo niet uit mijn hoofd. Misschien ken je de schaar ( rechter pook induwen in de richting waar je vanaf loopt ) dubbele schaar ( idem maar dan in de richting waar je naar toe loopt ) en het 'ronddraaitrucje' ( rechter pookje een rondje laten draaien ) nog niet?
     
  6. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0

    bedoel je dit met de linkertrekker ingedrukt houden of alleen die rechterpook een richting op bewegen?
     
  7. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Deze link?
    At your service _0/ :cool:
     
  8. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    @xboxbezitter: Ik had het (volgens mij) over zonder de trigger.

    @Xmaster: Nice, die bedoelde ik. Thanks. _O_
     
  9. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben inderdaad de laatste tijd weinig online geweest. Heb het stervensdruk door mijn werk :mad: Dit jaar wederom geen kerstvakantie...arghh...
    Heb Pes überhaupt nog maar weinig gespeeld (zowel off- al online) dus heb een flinke achterstand op je ben ik bang ;)

    Genoeg geklaagd. Laat anders even weten via pm of email wanneer je meestal online bent. Nog steeds laat op de avond (Burnout time lol)? Let's play soon.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Weet iemand hoe achter het standbeen langsschiet?
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Schieten? Passen weet ik wel..
    Ik dacht dat je dan iemand met zijn verkeerde been moet laten voorzetten, bijvoorbeeld een linksbener van rechts laten crossen...
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat weet ik niet; misschien was het een mislukte voorzet :D
    Zo te zien gemaakt door Zygalski van http://forum.pesinsight.com/
    Je zou hem een (Engelstalig) mailtje kunnen sturen om het te vragen...
     
  14. JuMPa

    JuMPa Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een paar goals gescoord...het lukt me alleen met recoba, omdat ie een 3 en een 4 heeft voor weak foot frequency/accuracy.

    je moet met recoba rechts in de 16 lopen(recht lopen, dus van links naar rechts...niet linksonder naar rechtsboven bijv.) en dan in de lange hoek schieten, dat s alles

    edit... zoals het filmpje ook laat zien... :)
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  15. Epiph

    Epiph Active Member

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    dat moet iemand z'n rechterbeen bv sterker zijn dan z'n linker been....en dan schiet ie soms achter z'n standbeen ( recoba shot ofzoiets)

    zoals jumpa al zegt dus....
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    I'm back! :cool:

    Hehe, weer lekker veel gepost dus ik moest even inhalen met lezen! ;)
    Mensen die tegen me willen spelen, ik ben vanavond hoogstwaarschijnlijk online. Dus dan stuur me maar een invite! :)
     
  17. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Kan iemand hier nog even een link plaatsen naar z'n geval waarmee je een option file op je HD kan plaatsen???

    Prijs maakt niet uit als het maar de beste is! :)

    Alvast bedankt.

    ps. Als ik straks z'n kant en klare option file op mijn XboX zet, kan ik nog steeds gewoon op LIVE of niet?? Ik hoor namelijk verschillende geluiden en ik wil gewoon zekerheid!
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  18. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Hier nog wat van het PESInsight forum over Winning Eleven 8 International.

    Als dit allemaal klopt kun je dit ook in PES5 volgend jaar verwachten
     
  20. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zijn wel leuke toevoegingen ja. Vooral dat je één speler kan trainen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina