Gamer zijn

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Revan NL, 21 nov 2004.

1. Boeddha

Boeddha The one and only

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel games gewoon voor de entertainment, net zoals ik bijvoorbeeld films kijk. Het voordeel van een game is dat je daar zelf een rol in het verhaal hebt, je beleeft de gebeurtenissen zelf..

Als ik een nieuwe, leuke game heb speel ik elke dag wel, maar als ik op m'n games ben uitgekeken (gebeurd me vaak in de zomer, dan ben ik ook liever buiten) kan ik ook weken niets spelen.

Edit: ik vind dat je gamen nou niet echt een cultuur/lifestyle kan noemen, ik vind het gewoon een vorm van vermaak.

Laatst bewerkt: 22 nov 2004
  2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ik game voor de lol en met live de gezelligheid.Een beetje voor een goeie score hier en daar.Het is een tijdverdrijf.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik game voor m'n ontspanning. Per dag Xbox ik ongeveer 2,5 uur, nu ik PES4 heb is dat wel wat langer! :eek:

4. GforceNL

GforceNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 a 2 uur per dag. soms dagen niet, soms wel. weekend en vakatie iets langer.

Ben wel een gamer dus eigenlijk, vooral voor de onspanning, na een dag hard werken.

5. fcpsycho

fcpsycho Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben een gamer omdat het leuk is om je vaardigheden uit te oefenen op een spel.
    zoals fable ik snapte eerst helemaal niks vaan maar nu snap ik het wel.
    wat ook leuk is dat je online kan gamen dan kan je juist je vaardigheden uit testen op een normale speler en niet de computer

6. Master-Chief

Master-Chief This is my story

Leuk Bevonden:
    0
    Ik game al sinds mijn 6e, het begon allemaal op de pc en de nes en zo evolueerde dat zich tot de Megadrive, Playstation en toen naar de Playstation 2. Nu bezit ik ook al een tijdje een Gamecube en Xbox en game om verschillende redenen: het brengt me de tijd door, ik vind het leuk om het te verzamelen, als ontspanning en gewoon als hobbie.
    Ik game meestal 1 uurtje per dag.

7. nusti

nusti Wannabe Diefast

Leuk Bevonden:
    7
    ik game nu al een jaar of 20 en het is voor mij een vorm van vermaak en ontspanning. Het is uitdagend, je fantasie wordt geprikkeld en je kunt jezelf er lekker in verliezen. Wat ik ook regelmatig doe is met vrienden bij elkaar komen, xboxen linken (vroeger playstation) en dan een hele avond gezellig gamen , van racen tot shooters.
    Het is veel leuekr dan tv kijken, je doet nog eens iets, en je bent bezig. Naast lezen en muziek is gamen een groot deel van mijn leven en doe het ook zeker een uur of 2 per dag.

8. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mist, een beetje koud buiten, en dan met een biertje en Halo 2 lekker covenant ass kicken tot diep in de nacht. Das bijna nog lekkerder dan ....
    Je moet gamer zijn om dat gevoel te begrijpen.

9. fableevil

fableevil Guest

2.5 uur per DAG
    KAPPE GEK weet je hoe lang ik ga nooit meer dan een 1uur per week
    dat is meestal vrijdag. maar 2.5 uur heb je dan nog tijd voor andere dingen?

10. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Dude. Als jij een game leuker vind als .... is er iets serieus mis.
    Of met je vriendin natuurlijk. :cool:

Ik ben een gamer, maar ik snap dat gevoel echt niet hoor.

:cool:

11. fableevil

fableevil Guest

2.5 uur per DAG
    KAPPE GEK weet je hoe lang ik ga nooit meer dan een 1uur per week
    dat is meestal vrijdag. maar 2.5 uur heb je dan nog tijd voor andere dingen?

12. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    ik speel bijna nooit meer op de xbox allemaal slechte spellen echt jammer dat ik me ps2 heb verkocht misschien een japanse gamecube importeren kan ik tenminste Naruto Gekitou Ninja Taisen! 3 SPELEN! *) *)

13. BoxWarrior

BoxWarrior Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad een keer een vriendin gehad waarbij ik dacht:
    "Zat ik nu maar lekker te gamen"
    :cool:

14. kanzlooz

kanzlooz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus jij gamet maar 1 uur per week fableevil ik heb van gistere ochtend tot vanochtend 8 uur gespeeld ik moet wel minsten 3 uur per dag game anders overleef ik het nie.

Deel Deze Pagina