Hey gamers,en met name eigenaars van conflict vietnam. Ik heb vorige week een soort van bug ontdekt in een level waar je chopper is neergestort,en je zwaar onder vuur wordt genomen,deze is een nachtmissie(weet niet level nummer) als je je weg baant richting n.o. en je volgt de bocht naar links,kom je bij een punt waarbij er een boom tegen een bergkap staat,daar kun je dus tussendoor(onbedoeld),en dan komen er vc op je af(door je heen dus,want ze zien je niet) en jij kunt ze dan wel killen,handig voor je stealthkill bonus.zijn er meerdere die dat probleem/voordeel hebben?
De hele Conflict serie zit vol met bugs, het is dan ook een middenmoter in de oorlog-based games, ik heb ze allenmaal gespeeld op PC en de een is nog buggier dan de ander, maarja...het blijft een leuke, redelijke game.
Veel bugs? Nog niet veel gemerkt in de vorige delen. Mss wel dat je perfect schot hebt met sniper en schiet maar de vijand blijft gewoon staan. Maar zo heb je bij elke game wel iets dat schort. No game is perfect
Haha, ik neem mijn woorden terug! Hij liep vandaag ineens 2 keer vast en ik kwam een keer vast te zitten in een tafel...