[FABLE] Mysteries

Discussie in 'Algemeen' gestart door studio_125, 15 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foppy

    foppy Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    hee ik heb dat helemaal niet opgeschreven...

    ik wil weten WAAR ik dan moet graven.

    ergens in the coast hook ofzo. maar ik weet niet helemaal waar.. en hoe vaak moet je graven (10 of 20 of misschien 5)
     
  2. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    tssss... dit gaat echt helemaal nergens meer over, de mysteries zitten er gewoon niet in, de vragen die nu nog gesteld worden zijn al twintig keer beantwoordt; kunnen julie niet gewoon naar een ander topic, er is ongeveer voor alles een topic, het zijn geen mysteries waar alle treasure clues zijn, of hoe de dig trick werkt.
     
  3. Testoronius

    Testoronius De 1e aanmaak Hero

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh, ik wil natuurlijk geen ruzie schoppen met evilavatar, maar met die digtrick kom je wel op weirde plekke hoor, zoals het einde van de wereld. Zo stond ik na 2 uur (|:- ) diggen op een soort cliff en keek uit over een witte horizon met grote mooie volle maan en aan mijn rechterzijde zag ik een rij bomen die de lucht in gingen, net een paddo-trip, of de platenhoes van bejaarde rockgroep YES! ... Ik stond wel ff te kijken hoor.
    Ook weird: de positie-indicator op de worldmap stond een centimeter buiten de grenzen... :D
    Een andere keer schoot ik tijdens het graven zomaar in de vijver naast Lookout Point en vanaf de bodem zag ik de muur van Hero's Guild en hun riolering :{ What the...
    Misschien ben ik de enige mongool die uren achter elkaar heeft lopen diggen, zeg me als het niet zo is (of lach me uit), maar ik heb ervan genoten.
    Minder: Ik had alles opgeslagen, maar dat blijkt dus niet te werken, want je komt steeds terug bij het beginpunt. Alle moeite voor niks dus. Ik vloeken, want geen hond gelooft me nu zonder plaatjes.

    Kijk, ik wil best de moeite nemen om er weer uren achter te zitten, maar het is natuurlijk veel leuker om 't zelf te doen. Tip: start bij het hek in de muur van Heros' Guild, en graaf door totdat je ook door de tegenoverliggende muur heen bent, als het goed is zie je nu Heros'Guild met alleen halfdoorzichtige buitenmuren. Graaf door (met je rug) richting zuilengallerij die vastzit aan Maze's Toren en graaf door die muur heen, dan sta je weer buiten HG. Graaf je door een herfstachtig bos heen, tweemaal de heuvel op. Dan ben je op de cliff met de zwevende bomen. Graaf door naar de rand van de cliff en geniet van het einde van de wereld! Have fun!
     
    Laatst bewerkt: 30 nov 2004
  4. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Holy shit 2 uur graven !!! |:- dat lijkt mij nou niet egt "leuk"
     
  5. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Daar heb je inderdaad flink wat geduld voor nodig.
     
  6. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand meschien hoe oud je kan worden in het spel ben nu 37 en ik wil nog zo lang door!!:)
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    65 dan stopt de veroudering... ;)

    lekkere vraag trouwens voor het mysteries draadje, het is niet meer wat het geweest is :'-( *)
    _0/

    Nope je kan niet dood...
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2004
  8. Culemborg

    Culemborg XBOX VERSLAAFD

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    dus je kan niet dood?
     
  9. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.. :)
     
  10. dimmu bogir

    dimmu bogir xbw master

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou graag willen weten waar de ketting is in oak village voor die dochter van de major }:]


    want ik ben al honderd keer door dat dorpje heen gegaan :'-(
     
  11. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister weer eens fable zitte spelen en zag toen ik in greatwood zat dit
    KLIK
    Vond het een beetjke vreemde iets
    kzal het ff uitleggen er staan 2 standbeelden en tussen die stanbeelden staat duidelijk een plek waar iets hoort te staan een kist ofzo (mischien de 25 silver key chest)
    als je kijkt op dat plaatje ziet je ook een stuk steen staan met daarop duidelijk een draak
    ik weet wel dat er geen draken zijn in fable hebt die peter muleux zelf gezegt.

    Maar ik vind het hele toch beetje vreemd weet iemand wat hier hoort te staan??
     
  12. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Loop naar de begraafplaats in Oakvale, daar staan 2 mannetjes te praten. Verschuil je op veilige afstand, maar niet zover dat je ze niet meer hoort. Zij praten over de ketting...

    Ik geloof dat je moet wachten tot het standbeeld, wat in het midden van het veld staat met zijn hand naar deze plek wijst. Dan verschijnt er iets.
     
  13. Keukenhufter

    Keukenhufter Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    thnx gurbe je moet wachten todat het standbeeld naar greatwood entrance wijst dat gebeurt als het 's middags is dan ligt daar een kist.
    Mooi
     
  14. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het iemand al gelukt om die eerste 3 quests te doen (waar je niet genoeg renown voor hebt)? Ik heb geprobeerd om zonder aan een quest te beginnen gewoon door Albion te trekken en zo aan voldoende renown te komen, maar ik ben pas bij het 2e renown level "unsung" (en nog niet legendary, wat je waarschijnlijk moet zijn..) en de quest cards zijn alweer verdwenen :mad:!
    Ik weet wel dat iemand al gezegd heeft dat PM heeft verteld dat deze quests cards er zijn om te laten zien dat er ook andere heroes zijn, maar je weet het nooit he... ;)
    Ik had hier namelijk ook ergens gelezen dat het iemand was gelukt, maar dat zal zeker wel weer een hoax zijn?!?
     
  15. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zal het voor de 100000ste keer zeggen:
    deze Quests verdwijnen als je genoeg Renown hebt, ZE ZIJN DUS NIET TE DOEN, NOOIT!!!
     
  16. CoolDemon

    CoolDemon Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je uberhaubt die leeftijd hebt behaalt moet je een al een uber hero hebben die met gemak alle quests kan halen
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2004
  17. Koen vd Pijl

    Koen vd Pijl Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey jongens ik ben nu bij die quest dat ik zoweerwolf moet verslaan maar dan moet ik zo zilvere slot op me zwaard maken. Hoe doe ik dit want ik kan dat zilvere ding nergens vinden tussen me spullen maar die vrouw heeft het me al wel gegeven.
     
  18. dimitrii

    dimitrii multi-kill

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    wat zijn al die doeken?

    edit: je kan het ook zonder die silver augment doen, is alleen wat moeilijker
     
    Laatst bewerkt: 11 dec 2004
  19. dimitrii

    dimitrii multi-kill

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    welke quests, die hobbes dingen? anders heb ik ze al gedaan, en die reknown moet "well-known" zijn volgens mij
     
  20. Koen vd Pijl

    Koen vd Pijl Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zet ik zo ding op me zwaard?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina