Berserker Award: Kill 20 opponents in a row without dying Availability: All gametypes Visual Representation: a gold 8 sided star Difficulty Factor: 9 Ik had het verkeerd, je krijgt dus pas na 20 man gedood te hebben zonder 1 keer zelf dood te gaan ...
Na killtrocity (die gele met die bronzen sterretjes erin) is er ook nog killimanjaro. Dus nog meer kills, weet niet precies hoeveel. En je hebt ook nog zo'n verboden in te rijden bord en dat is als je een voertuig vernietigt hebt. /edit: en na beserker is er ook nog overkill
Ik vind het jammer dat je niet een totaal score heb van de medals. Dat zou ik pas echt bruut vinden want dan weet je precies waar je heel goed in bent en waarin minder. Ik heb overigens heel vaak MEER medals dan kills hahahaha... dan staan gasten echt gek te kijken
He nou weet k nog steeds neit wat de medal met een rondje en in het midden wit (gekartelde buitenkant betekent), want dat heb k best vaak bij split screen.......
toen ik net de eerste keer mp ging doen (split screen) had ik 16 med. waarvan niet veel verschillende in 10 min nog ff oefenen dus
mijn recore is tot nu toe 67 medals in 1 potje... *dont hit me...* en die 25 frags achter elkaar heb ik ook een paar x gehad ahah *reminds me of UT*
Maar als je iemand stickt dan staat er een andere teken dan dat rondje met (tijdesn de game) gekartelde randjes...
67 medals tijdens 1 potje? Tegen jou moet ik is een keertje spelen Meestal haal ik 5 medals per game.
sure just add me (was ook maar geluk hoor k had het zwaard in foundation en het was matchmaking dus het ging wel lkkr )
damn ik haal nooit zo heel veel medals, soms als ik geluk heb 20 ofzo dat vind ik dan al redelijk veel
ik haal er gemiddelt ook iets van 20 a 25 ofzo (moet je maar ff me gamertag bij bungie opzoeken) als we team slayer doen of gewoon slayer dan krijg ik altijd gezijk van al die kk fransen als ik ze afmaak (lullig hoor als je daar met zn 4 staat en er staat 1 gozer voor je en die slacht jullie allemaal af ) http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=22916307&player=NIOTEX i guese i just piss people off...
ja en die is geheim athans die heeft bungie niet genoemt... ik hoorde ook iets in een room van als je 10 mensen achterelkaar asasinate (of hoe the fuck je het ook spelt) dat je dan een master ninja award krijgt ofzo ik heb het zelf nog niet gehad hoor maar meschien wel leuk om te proberen
tsja ik vind het niet zo bijzonder hoor, als je je gewoon een potje doet met 100 kills, als je dan geen 67 haald bij elk potje dat ik tegen m'n vrienden speel zit ik elke keer boven de 20 medals (mode: Slayer)..medals halen is easy
medals zijn idd makkelijk te halen zijn ook wel leuke toevoeging .. maar als ik heb gewonnen en maar 5 medals heb interesseert me dat geeen ster eerlijk gezegd