nouja deze spel is bagger op de PS2 en daar heet ie toch Project Zero???:r dit spel is fet na ge aap van Luigie mansion lopen met zo'n kut cameratje en dan photos maken echt poep spel
Dit is zeer zeker geen bagger spel , dit is een van de origineelste games van de laatste jaren en hoort bij de beste horror adventure games ooit gemaakt . Dit spel is enger dan alle resident evil en silent hills bij elkaar!!!!! Play first then speak!
kvind em zelf enorm cool en heb hem meteen gekozen voor op ons forum en nog enkele belgische fora...hier behou ik mn oude wel, met 2 dezelfde is wat dom he
Project Zero voor de PS2 zuigt inderdaad! Heb hem na 2x spelen weggegeven. offtopic: Munch's avatar is inderdaad eng
Ik vind hem nou ook niet echt van woopie.... Is een beetje smerige avatar.. En deze game lijkt me echt niets aan... Beetje fotootjes nemen.. Nee dank je..
MIJN AVATAR SCHOPT BIPS! en het spel zioet er wel cool uit en ga het wel kopen en anders probeer ik het wel ooit *als dat zou kunnen* uit bij de Bart SMit
waar gaat dat spel over (ik heb nie de hele thread gelezen als ie daarin staat sorry ) mja cool avatar munch het lijk sprekend niet op jou
Spel kan ik me nog niks bij voorstellen, meisje ziet er wel lief uit. Enneh..Munsj, das nou eindelijk eens een fijne avatar meid! Kwil er niet de hele tijd naar kijken, is beetje scary maar hijs top.
Ik heb steeds meer zin in fatal frame gekregen, er schoot ineens weer een stukje uit de spits in m'n hoofd over dat spel....weer 's wat anders. Wanneer komtie eig.? *Kseen kijkt zelf zo wel.