XBOX ten ziele...!?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nycity, 12 dec 2004.

1. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen..

Sinds een kleine week is m'n XBOX ten ziele gegaan. Bij het aanzetten komt er een herrie uit wat onvoorstelbaar is. Net alsof de harde schijf vast loopt of 't geluid dat een CD er niet goed inzit (terwijl er geen CD in zit). Het gekke enkeld is dat ie af en toe wel gewoon op start zonder gezeur en herrie, maar dit is zeldzaam.

Repareren heeft via de XBOX Service geen nut; is te duur vergeleken met 't kopen van een nieuwe. Ik sta in budio wat te doen op dit moment. Gisteren sprak ik iemand op een verjaardag die vertelde dat er volgend jaar een 'nieuwe versie' komt van de XBOX. Net zoals SONY gekomen is met de PSTwo.

Mijn vraag; klopt deze info?! Wat kan ik het beste doen?!

Groeten.. _0/

2. *Xink*

*Xink* Spartan U13

Leuk Bevonden:
    0
    dat is de xbox 2
    en je kan hem zelf (proberen te)repareren als je geen garante meer hebt

_0/

3. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik dus ook..

Maar hij vertelde me dat het niet 'de' xbox twee is maar net zoiets als de PSTwo (de kleine versie van de PS2)

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Onzin wat hij zegt, is nooit aangekondigd en geen enkele reden omd aar een gerucht over te beginnen...

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is weer zo'n gerucht dat blijft hangen. Het is echt onvoorstelbaar dat dingen die mensen voor de grap verzinnen in een discussie, of als wens door iedereen onthouden worden als feit! :)

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gewoon zelf dat ding open gooien en kijken wat er aan de hand is. Wat doet het ledje?

7. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    ledje is door en door rood.

Kga hem idd wel even opschroeven.. voor zover ik er verstand van heb.

8. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Denk idd dat je HD kapot is. Misschien kun je er een nieuwe HD in laten zetten door iemand.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    als die hd dood is, moettie een foutcode aangeven op het scherm, een constant rood ledje is slecht..

10. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: http://www.llamma.com/xbox/Repairs/led_error_codes.htm

Flashing Red and Orange (Amber) Video display problem, check cord. Also try switching to another video mode by changing the cable. I currently have an Xbox that displays this error when connected to the standard composite video cable but boots fine when connected to a RF adapter cord.

Is dit mssn het probleem?

11. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dit is (jammer genoeg) niet het probleem. Ik heb alle mogelijke aansluitingen geprobeerd en niets werkt. Hij blijft ROOD branden en er komt op het scherm ; 'contact the xbox service desk'.. zonder error codes

Heb ik vervolgens gedaan en de beste man vertelde het dat het beter was een nieuwe aan te schaffen dan te laten maken door hun.

is dus beter het zelf te doen. Enig probleem; ik heb helemaal geen verstand van enige vorm van electronica. Ik kan hem nog wel open schroeven maar voor de rest is het abacadabra voor mij..

Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  12. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Probeer het anders in de Casemoddingthread. Zij willen vast wel helpen;) Sterkte...

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    meestal helpt het echt, serieus hoor zonder grappen:9 om hem even op de grond te gooien vanaf een bepaalde hoogte. Gister heeft dat weer geholpen met een telefoon van een maat van me die het niet meer deed.

14. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    telefoon is even iets anders als een Xbox Console, die allemaal losse delen heeft, zoals harde schijf en radartjes die de harde schijf lezen/kunnen bekrassen.

15. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha....

Hulde voor je reactie en eventuele oplossing.. Echter ga ik liever voor serieuse verpleging dan voor alternatieve geneeswijzen... O-)

16. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    t was trouwens ook met een mp3 speler gelukt!!!!!!!! ook tegen de muur gegooid en hij deed het weer.. probeer het nou maar serieus:)

Deel Deze Pagina