[PS4] [PS2] Killzone

Discussie in 'Games' gestart door tecmo, 14 nov 2004.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik vond de demo beter dan het spel. Het spel is erg lineair. Je moet eerst iedereen dood hebben voordat er een prikkeldraadje weg gaat en verder kunt lopen. Er is totaal geen bewegings vrijheid. Ook loopt het spel veels te sloom voor een FPS. Bij de demo was dit alles in mindere mate. Ik heb Killzone daarom ook meteen weer geruild. SOCOM2 blijft beter als Killzone en zeker online is SOCOM2 beter en langer speeldbaar!
     
  2. Quilibre

    Quilibre voor jou Dhr. Mol

    Berichten:
    469
    Leuk Bevonden:
    0
    Opvallend is wel weer dat console-bladen altijd weer een meerwaarde aan spellen toedienen :)
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    'k ben toch wel benieuwd naar wat ingame ervaring van degene die deze game hebben.

    Is het verslavend, goed te spelen, goeie AI etc?

    :cool:
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1. Nee niet verslavend.

    2. Helemaal niet goed te spelen. Alles is lineair. Eerst moet je 5 man doden voordat je verder kan lopen. Dan gaat er een stukje prikkeldraad weg (waar een baby nog over heen zou kunnen springen) en dan kun je weer verder.
    Je hoeft dus geen weg te zoeken je kunt maar 1 kant op. Dus 'zero' bewegingsvrijheid.

    3. Redelijk. Ze schuilen vooral veel en wachten tot je dichtbij komt om dan op je te schieten. Als je oog in oog met ze staat over een langere afstand zien ze je wel maar schieten ze niet, dat doen ze pas als ze dichtbij zijn.
     
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Gforce ik ben het compleet met je eens.
    Je deelt mijn mening helemaal :) ik heb me ook geergerd aan jou prikkeldraad verhaal :)

    p.s als je kon springen in het spel :) kon je er natuurlijk zo overheen springen O-)
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het spel nu ook en ik vind het super verslavend en dat linear was ookk al maanden bkend haast alle redelijke shooters zijnn linear, wel eens Call Of Duty gespeelt?
    Halo 2 is ook linear dat merk je mischienw at minder....
    Ik vind het tot nu toe het beste online spel dat er is op de PS2.
    Het si een must voor elke PS2/shooterfan....
     
  7. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk spel heeft dit niet? HL2 en nog veel meer games hebben dit.
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Dóh dat laatst is wel |:-..maar waarom geergerd, ik vind het trouwens wel zeer vet bedacht van Guerrilla dat als je voor iets staat (bijvoorbeeld een Muurtje) dat je dan op X moet drukken en dan zwiept je mannetje er mooi relaxt over heen. Dat geeft de gameplay toch wel wat :)

    En je moet niet zomaar wat roepen als je zelf geen ps2 hebt.
     
  9. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    onzin , speel die game gewoon / koop het.online is onwijs leuk met clans e.d.
     
  10. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon spelen ...:)


    btw : meschien kunnen ze het verhaal gebruiken voor een film ?? Killzone - The Movie :p

    lijkt me wat :)
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah maar niet in deze mate. Een film zou wel cool zijn want het spel heeft een erg goed verhaal.
     
  12. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heeft iemand eigenlijk een plaatje van de Special Edition van Killzone?
     
  13. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verhaal zo goed dan? Valt volgens mij nog wel mee.. _0/
     
  14. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hier de UK Killzone (gewoon) en de NL/FR/D Killzone (limited edition). Wat wil je weten / zien?

    De ltd edition heeft een andere doosje (metaal, met daarop geprint de box cover - niet zo speciaal als de Halo2 ltd ed). De ltd edition bevat een 2e disc met daarop "making of", ontwikkeling van enkele cutscenes, tal van plaatjes (concept en final art), trailers, en enkele preview filmpjes.
    Echter, 't boekje van de gewone UK versie is erg gaaf (soort van krant ten tijde van de Helghan invasie met daarin verwerkt allerlei instructies en info). De ltd edition heeft een triest meer-talig boekje met droog wat uitleg van elke menu-optie. (Wellicht dat de gewone Nederlandse versie dit ook heeft).

    William
     
  15. Monoke

    Monoke Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Killzone voor de PS2 voor een schapelijke prijs kunnen kopen, en moet zeggen voor een Nederlands bedrijf hebben ze een mooi staaltje software geleverd.

    The Movie zie ik er toch niet in, daar is het nu te eenvoudig voor, maar mochten ze een deel II uitbrengen met nog meer diepgang dan zou er een compilatie film zeker wel over gemaakt kunnen worden. (deel I en eel II)

    Verder gaaf spel en die gaat voorlopig nog niet de stoffige hoek in. 8)
     
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    Zeker bij Mediamarkt gehaalt ??
     
  17. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    En die komt er dan ook. Ze waren er schijnbaar zelfs al mee bezig voordat Killzone werd gereleased.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik haal ff dit topic weer omhoog :)

    Zijn hier nog gasten die een keer wat willen spelen in een XBW servertje ofso. Dan maak ik wel is eentje aan.

    Add me maar op BeZaX (vriendenlijst)

    Goed ben ik nog niet echt maar ik heb al wel een schildje met een 1 streepje :p
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Der komt een nieuwe update aan...Trouwens wordt dit spel wel door XBW Members gespeeld?

    Here’s a summary of the changes in the KILLZONE update that’s currently scheduled for release during early March:


    # Canyon Crossing is fixed
    # Several issues concerning Results, Scores and Awards not showing properly under certain circumstances have been dealt with
    # Slight imbalance concerning destroying objectives in Assault and Defend and Destroy removed
    # Various Beacon related issues fixed
    # Various changes to the buddy list
    # Some additional anti-spam measures for Buddy chat and in-game text
    # Team text chat is now team only
    # No more game names with only spaces in the name
    # Voice Comms fixed in post game results screen
    # Widescreen layout of menu’s and text fixed
    # Support for Official Deathmatch Tournaments added


    Once the patch is released it will be a compulsory download for KILLZONE! Players wishing to play online and it will be saved to your memory card which will need 2999kb of free space. This space has not been reserved in advance. Time to check your memory card!
     
  20. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vandaag is Update uit. Ik heb hem nog niet geprobeert, is nog bezich met die Update der aftehalen :)..ben benieuwd.

    Heeft hem binnen, zometeen ff proberen....
     

Deel Deze Pagina