[PC] half life 2 collecter's edition tekort bij winkel

Discussie in 'Games' gestart door Da Big Man, 2 dec 2004.

  1. Da Big Man

    Da Big Man Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zou de collector's edition uit moeten komen van half life 2.
    Deze had ik dus besteld bij www.gcshop.nl besteld.
    Krijg ik eergisteren dit mailtje waarin doodleuk staat dat ze niet genoeg exemplaren hebben gehad en of ik dus maar de gewone wil kopen of mijn geld terug wil. :mad:

    Dus mijn vraag is : zijn er nog meer mensen die geen Collecter edition kunnen krijgen die em wel hadden besteld? of ben ik de enigste die nu weer net buiten de boot valt
     
  2. BeZaX

    BeZaX Plop...

    Berichten:
    701
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt vaker bij GCshop... WoW, Halo 2 etc. Mijn advies koop geen CE bij GCshop.
     
  3. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik was zo te zien nog wel op tijd, ik heb in iedergeval geen mail ontvangen.
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m ruim 2 maanden geleden besteld bij dimension plus en ik heb begin deze week nog een mail gehad dat ie gewoon rond 2 december geleverd zou worden, gisteren keek ik op de site en de collector's edition is op het laatste moment een week uitgesteld... |:-

    Hetzelfde geldt trouwens voor de WoW Collector's Edition. Ik heb m vorige week nog via bol.com kunnen bestellen. Kijkt een vriend van me gisteren op de site, is er gewoon niks meer over te vinden... :confused:
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2004
  5. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja collectors's edition komt pas op 12 december in de winkel te liggen.
    Waarom ? weet ik niet. Ik heb het gevraagd bij bart smit
     
  6. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    CE's zijn bij elke winkel een ramp.
     
  7. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier in Nederland wel, ja. Als je in de VS woont zijn er CE's in overvloed...|:-
     
  8. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Agh CE's in overvloed..... alleen in Zwolle al lagen nog een stapel van 10 HALO 2 CE's afgelopen in de Mediamarkt. En iedereen hier toen maar janken tijdje terug over die GC shop dat hij niet meer te krijgen was. Dus ik zou me niet druk maken als ik jou was..... kijk gewoon in de winkel die dag.
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    dat komt omdat ze allemaal al weg zijn, ik heb er bijv wel 1 bij bol.com.
     
  10. Lucky13

    Lucky13 Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je nagaan hoe triest Microsoft dan bezig is geweest tegenover GC....
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij hebben ze nog steeds limiteds liggen bij dixons in doetichem van halo2....
     
  12. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, dat bedoel ik dus! Nederland krijgt er gewoon veel te weinig...
    (Ik heb er trouwens ook nog een kunnen reserveren bij bol...:cool:)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2004
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij is gewoon zwaar gelimiteerd hoor, zoals die zou moeten zijn, benieuwd of blizzard een soort 2e druk maakt om extra te cashen zoals zoveel bedrijven.
     
  14. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier in Europa ja, maar in de vs is ie echt niet zo zwaar gelimiteerd. Als je nu op amazon.com kijkt is ie ong. 2 weken na de release nog steeds op voorraad. En in de pre-order is ie niet eens uitverkocht geweest terwijl ie dat hier wel is...
     
  15. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn collecters edition zou pas 10 dec. komen .. vrijdag dus , ik weet ook nog niet zeker dat ik hem krijg maar sta wel op nr1. van de bestellers dus zal wel dan toch ? :x

    cu
     
  16. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar eigenlijk is het toch ook vrij logisch dat er van een CE niet super veel zijn...anders zou het toch geen CE zijn.. Dan zou het gewoon de normale editie zijn. Dus ik vind het niet zo raar dat ie soms op is..dat hoort nu eenmaal bij een CE..
     
  17. Monoke

    Monoke Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt redelijk mee, ik denk dat de (online) winkels wat voorzichtig hebben ingekocht.

    Laten we eerlijk wezen de Collectors edition is echt voor de Gamephreaks, en die gaan niet naar een Bart Smit ofzo, dus kan ik me voorstellen dat alleen de echte game winkels met een vast klanten bestand dit soort titels inkopen.

    Daarnaast is de collectors ook niet echt goedkoop, € 69.99 is laten we eerlijk zijn een best aardig bedrag, maar wel waard denk ik, vergelijk je de Limited edition van Halo 2 of UT2004 dan vind ik dit toch wel de mooiste verpakking.
     
  18. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb vrijdag trouwens nog mijn CE van HL2 binnengekregen en ik moet zeggen dat ie best wel cheap is... Het blik is mooi en groot, maar het shirt is niet echt van hoge kwaliteit en het boekje wat erbij zit is ook niet echt geweldig (Een halve guide en wat artwork). Daarnaast is het dvd doosje ook erg goedkoop en simpel...
    De prijs is, vind ik, te hoog voor wat je uiteindelijk krijgt.
     
  19. Diego

    Diego Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Op m'n werk (Media Markt Rijswijk) hebben we er een stuk of 10 binnen gehad. Ik wou er een aankopen maar heb eerst het doosje maar even opengemaakt om te kijken of de binnenkant net zo mooi was als de box zelf. En die viel idd vies tegen.:mad:

    Een goedkoop T-shirt maatje L die bijna niemand zal passen. Bij een artbook verwacht ik een mooi boekwerk voor dat geld. Vergelijkbaar met die er van Halo 2 ook is, in plaats daarvan slechts een klein en cheap walkthrough/artwork boekje. Het valt me mee dat de pagina's in kleur zijn. En de game zelf zit in een zo mogelijk nog triester DVD doosje. Goedkoop incashen heet dat. Ik vind de gewone editie bijna mooier.:mad:

    Enneh, ik heb hem dus lekker laten liggen...:p Gewone editie meegomen voor een eerlijk bedrag van E44,-
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  20. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    De normale editie is idd mooier. Die heeft tenminste een normaal doosje en (redelijk) mooi hoesje. Bij een CE verwacht je toch wel wat betere kwaliteit...
     

Deel Deze Pagina