http://www.friendsforlive.com Vul iemand z'n email adres in, zorg dat hij/zij een live account registreert (met dezelfde e-mail adres) voor 31 januari en je krijgt een gratis game!
ik weet niet of die vorig jaar ook was, was die niet dat je zelf een game kreeg als je je aanmeldt en niet een vriend?
Was ook met een vriend, ik vind het allemaal maar vaag werken en heb mijn games nooit gehad Bummer Ben trouwens ook al lang aan het w88 op mijn op XBW gewonnen LE van halo2
Dit is een leuke actie. Maar hoe weten ze nou dat die vriend xbox live heeft genomen. Want je hoeft alleen die e-mail adres te geven.
De prijs bestaat uit één spel geschikt voor Xbox LIVE (geschatte winkelwaarde € 50) uit de volgende titels, op voorbehoud van verkrijgbaarheid en zolang de voorraad strekt: Fable, Sudeki, Ninja Gaiden, Raillisport Challenge 2, Project Gotham Racing 2, Counter Strike, Crimson Skies, Top Spin, Links 2004 of Midtown Madness 3. Quote uit de voorwaarden ^ greetz
Kan dat eigenlijk alleen als je zelf al xbox live hebt en iemand anders wilt aanmelden, of kan je ook gewoon jezelf aanmelden en xbox live nemen?
Kan hier idd geen centrale thread over worden gemaakt waar mensen die live willen even een hulpje zoeken? Zo kan iedereen hier flink profiteren. Iedereen die live wil, stuur pm
eh?? dit vind ik beetje vreemd.als je je aanmeld hoef je geneens je stad /postcode in te vullen,hoe willen ze dat dan naar je sturen ?
hmmm is dat zo? ook niet bij de voorwaarden ofzo? Het lijkt me iig wel logisch. Als je toch meedoet en je hebt geen gamertag kunnen ze je wellicht niet vinden als je nergens je gegevens in kunt vullen...
waarom doen ze al die moeite dan om je gegevens op te zoeken als je ook gewoon dat daar kan invoeren?dit klopt niet helemaal denk ik ^^op xbox.com vind ik deze actie nergens,kan ook nergens info over vinden. ik geef me wel op ofzo,maar alsnog zal ik denk ik niets krijgen