Ik neem waarschijnlijk binnenkort Live. Alleen is er een probleem: ik weet niet hoe duur het is. Ik mag de creditcard van mijn moeder gebruiken,(*)) maar hoeveel moet je betalen?
Je betaalt voor je Live Kit €60. En dan kun je een jaar 'gratis' Liven, en heb je je headset. Een jaar later verdwijnt er opnieuw een bedrag van €60 van je rekening, of dat van je moeder. Zo'n kabeltje voor in je router kost ongeveer 80 cent per meter, en hangt af van de afstand van jouw router. En daarmee is uw vraag min of meer opgelost. LET OP: Als je Live beu bent, MOET je bellen naar de dienst van Microsoft , om je uit te schrijven!!! Die €60 gaat er automatisch af. Ik vertel je dit erbij, omdat ik m'n creditnummer eens gebruikt heb, om zo'n 2 maandelijkse trial te activeren bij een vriend. Na een maand was ie het beu (uhu, my friend sucks *) ) en heeft ie gewoon z'n Gamertag erafgepierd, na die 2 maanden, is er gewoon €60 van m'n rekening gegaan. Maar die krijg ik gelukkig weer, omdat ik een klacht ingedient heb. Hetzelfde geld ook voor de hunter's license bij Phantasy star Onlline
Dit had je makkelijk met de zoekfunctie kunnen vinden. De kosten zijn 60 euro per jaar, alleen je hebt in sommige (internet)winkels de starterskits voor 30 euro. Volgende keer gelieve de zoekfunctie te gebruiken. Case-closed.