Gezocht: relaxte mensen die SC:PT nog online spelen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PainfulHaVoK, 27 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PainfulHaVoK

PainfulHaVoK A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Splinter Cell: Pandora Tomorrow nog steeds één van de beste games voor Xbox LIVE, maar helaas vinden de meeste mensen op mijn vriendenlijst er geen klap aan.

Daarom ben ik op zoek naar mensen die deze game nog vaak spelen op LIVE, en dit ook sportief doen zonder gebruik te maken van glitches en cheats.

Als je interesse hebt, voeg me dan toe: "HaVoK NL" is mijn gamertag.

See you on LIVE!

2. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kzal je ff toevoegen, kzie je binnekort online.

3. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Hey HaVok alles goed?? Herinner je mij nog?? Je zat vroeger bij ons in de clan (Terror Squad) maar dat werd niks :D (je ging toen ook gelijk weer weg :D ).

Ik ben laatste tijd helemaal niet meer op Live geweest, maar was van plan om 's avonds weer te gaan spelen (alvast inkomen voor H2), 1-2 uurtjes per avond. Volgens mij had je vroeger wel een andere gamertag ofniet?? Anders voeg ik je alsnog toe en dan kunnen we wel een paar potjes gaan spelen. Ik heb SC:pT alleen nog maar 1x online gespeeld dus moet nog wel een btje inkomen...

Ben je vanavond op Live, tegen uur of 8??

EDIT: Revan ik voeg je ook wel toe

4. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    k vin ut ook vet cool maar heb ut al in geen maanden meer gespeeld omdat andere het vet verneuken door irritant te zijn.
    wil je me toevoegen moet je zelf weten.

5. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook nog wel regelmatig sc pt ... maar kom altijd mensen tegen die onserieus zijn en niet gewoon een gezellig chill potje willen spelen (zie: Engelsen en Fransen)
    Daarom ben ik ook maar weer PGR 2 gaan spelen :) maar misschien zieje me wel verschijnen

6. PainfulHaVoK

Leuk Bevonden:
    0
    @Thalikz:

Inderdaad, ik had eerst de gamertag PainfulHaVoK... Was in de begindagen van LIVE. Het tweede jaar heb ik een nieuw startersetje gekocht en heb toen deze gamertag genomen.

Ik hoop binnenkort weer eens een GEZELLIG en EERLIJK potje SCPT te kunnen spelen, want er zijn inderdaad een hoop mensen die alleen maar lopen te zieken en daar bedank ik voor!

Vanavond rond 20:00 ben ik misschien online, ik ben namelijk ook druk bezig met GTA:confused:A op de PS2 en dat werkt behoorlijk verslavend!

7. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Ik speel ook nog wel vaak SC:pT. Voeg me maar toe als je wilt.

8. BattleCry

BattleCry ..

Leuk Bevonden:
    0
    jah lol....beetje jammer dat je het niet kan ;) . K speel nog vaak Sc, mooi rustig op Free, zonder al teveel gekloot, jammer dat er zo weinig andere mensen zijn die dit ook doen... :'-(

9. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    jah lol....beetje jammer dat je het niet kan . K speel nog vaak Sc, mooi rustig op Free, zonder al teveel gekloot, jammer dat er zo weinig andere mensen zijn die dit ook doen...

Whahahah ;) ik kan het niet ?? jij kan het niet ..:p ik OWN je :D maarre idd relaxxt op free zonder alte veel gedoe...
    je moet gewoon de juiste mensen tegenkomen

10. Gameholic

Gameholic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben er ook nog wel eens te vinden.. Vind het zelfs spannender dan RB: BA...

ik voeg je wel toe iig, Havok! :)

11. PainfulHaVoK

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens... spannender en er komt ook nog een stuk meer taktiek bij kijken.

Toppie dat je me toevoegt, scheelt weer wat klikwerk ;)

12. Gameholic

Gameholic Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje laat (had tentamens) maar heb je nu dan toegevoegd.. binnenkort een potje SC PT dus ?

13. LaVey

LaVey Cheri Cheri Lady

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je een vaste buddy? Voeg anders ons toe. We spelen alleen nog maar deathmatch btw, want de "officiele" game modi zijn gewoon teveel routine geworden (dwz; we walsen iedereen plat binnen 2 minuten 8) ).

GT's:
    fusion ghost
    LaVey

14. Jintao

Jintao Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    LaVey kom maar op dan... ik wil wel is zien of jij mij en mijn maatje in een map aankan ;)

ik speel het spel ook dagelijks, vooral overdag. ik speel vooral ranking want dan spelen mensen serieuzer en leaven ze meestal niet...

Voeg me maar toe :)

15. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah goed topic!

Eerlijk gezegd speel ik 't nu ook haast niet meer, omdat haast niemand meer online is en niemand van mijn vrienden 't meer speelt. En speel ik een game zijn 't weer bug-users etc. Dus voeg me alstjeblieft toe:

Gamertag: Max Cratcher

16. Jintao

Jintao Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal je wel toevoegen homerJ, ik woon namelijk vlakbij raalte! :)

17. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yes ik krijg het nu eindelijk ook.
    kan ik ook eens tacties zijn op xboxlive, want dat halo2 is dat dus absoluut niet :mad:
    maare wanneer is de beste tijd om het te spelen dan?

18. Rick NLD

Rick NLD Friends

Leuk Bevonden:
    0
    homer, ik zit eigenlijk ook al een tijdje te wachten om scpt te spelen via live. zullen we dat binnenkort dan eens proberen?

19. HomerJ

HomerJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet vanavond werken tot 9 uur, daarna misschien? Ik zag trouwens dat er een update was _O_

20. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die update is om alle glitches weg te halen. Je kan niet meer dubbel jumpen, teleporteren, enz. Dit vind ik wel goed gedaan,maar het is wel irritant als je een penalty krijgt zonder dat je iets doet. Ik hoop dat ze dat ook veranderen. Maar ik speel het ook soms, en ik ga het vooral in de kerst spelen. C U splinter cell Live.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina