[vraag] POP: The warrior within en Fable Ik twijfel tussen deze twee titels welke ik zou kopen. Ik heb ook de meeste spellen snel uitgespeelt en ik wil een spel met lange gameplay dus zou ik zeggen: fable. Aan de andere kant speelde ik Ninja gaiden graag en heb ik gehoord dat dit er op leek. En geeft POP ook lange gameplay of niet? Dus: welke zou ik nu kopen?
Pop (2 bedoel je dan denk ik) is langer kwa speeltijd dan fable. Maargoed dit soort threads worden altijd dichtgegooid. Tis een opsomtopic of zoiets . Ik zou voor pop 2 gaan.
wat vind je lekkerder een appel of een peer? Dezelfde vraag ... :{ lees reviews of de centrale thread van Fable en Pop en kies dan welke game je leuker vind
Ligt eraan van welk genre je het meeste houdt. Spreekt het platform/action genre je erg aan ga je voor POP en andersom voor de rpgs met fable. Zelf zou ik voor beiden gaan
Ik zou zker voor fable gaan, want het heeft naar mijn mening en betere game play (veel uitgebrijder enz) en meer herspeel waarde. PoP heeft echter wel platform elementen en puzzels en dat is iets wat je niet snel in fable zal vinden. (ik hou persoonlijk niet echt van puzzels tenzijj het zelda betreft)
Zoals Fardo ook al zegt dit is een vergelijking tussen appels en peren. Fable is een RPG met veel mogelijkheden tot character development, POP is meer platform/adventure met een leuk uitgewerkt combat systeem. Welke je aanspreekt is een puur persoonlijke kwestie en dat zie je ook terug in de reacties die je hier krijgt, de 1 vind fable beter de andere POP. Het beste wat je kan doen is een aantal reviews lezen en eventueel de beide spellen eens uitproberen. Een thread als deze zal de keuze in ieder geval niet vergemakkelijken en vervalt alleen maar in een opsom-thread. Vandaar ook dat ie dicht gaat.