Tony Hawk's Pro Skater 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wendy, 16 sep 2002.

1. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    kan je dan ook vechten?
    en mensen doodskaten...
    hehehe....:+ :+ :+

2. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Hahah wreed :) Mensen overvallen op je skateboard, machinegunnetje d'r bij. :)

3. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    als je echt vernieuwing wil moet je 1 of 2 delen overslaan. de laatste die ik speelde was 2 dus......ik mag weer:D hoihoihoi.

4. Versteegh

Versteegh Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geld(t) voor mij ook, ik heb thps 2 helemaal kapot gespeeld, (die cd-rom dan hé), was zo'n goed spel, ik hoop dat thps 4 net zo goed of zelfs betert wordt...

5. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor de mensen met een ps2 Kelly Slater Pro Surfer komt met een demo van Tony Hawk 4 dus iedereen met een ps2 koop kelly slater en vertel hoe thps4 is :D

6. ThaFrag

ThaFrag Just a n00b, 4 life?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verwacht toch zeker wel dat hij beter wordt. Check die graphics! :eek:

7. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Skateboarden roeleerd!

Behalve als je enkel banden scheurt like me:'-( maja na 1 week heb ik al weer een stukkie geboard.

Najah anyway t word weer elke avond zwaar verslaafd achter me beeldbuis thps4 en

8. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    wat ik ervan weet:
    Het wordt gta achtig..maar je hebt nog wel levels.
    Je kiest dus een level, je kan daar relaxt rondskaten. Je praat met iemand en die geeft je opdracht.
    Er zitten mini games in (inderdaad tennis)
    + ja kan achter een auto gaan hangen.

en de levels zijn veel groter als in deel 3

9. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet je eens Aggressive inline spelen heb die dingen ook allemaal, auto hangen, mensen met opdrachten, grote levels enz

10. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat dit niet zo gaat zuigen als 3 want die had ik in een midag uit gespeeld en alle opdrachten ge haald behalve de aller hooghst scores en ik vind opdracht leuker dan een beetje rond rijden dus heb ik hem geruild

11. harrynac

harrynac harrynac

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb alleen nr 1 gespeeld , en die von ik al mooi , en 2 heb ik af en toe een keer gespeeld bij een maat , en 3 ook ( in november komt 4 toch uit ? )

12. DennisBijl

DennisBijl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    THPS4 ga ik zeker halen.THPS2x ook als die uitkomt in europa tenminste.Ik ben sinds ik deel 2 op de DC heb gespeeld een fan van THPS en ik wil ze allemaal hebben.
    THPS4 lijkt me een vooruitgang t.o.v. deel 3 temeer omdat je geen tijdlimiet hebt.Pas als je een opdracht hebt aangenomen komt er een tijdsmeter.Ook heb ik gelezen over een nieuwe opdracht in het spel en dat is de Combo-goal.Het schijnt dat je in elk level een bepaalde combinatie hebt die het woord combo vormt of zoiets.Dus bijv. je maakt een air met een benihana grab wat letter C oplevert maak je in die air daarna bijv.een rocketair dan komt letter O als je land en een revert maakt komt M maak je een special manual na die revert dan komt B en daarna een special grind dan komt letter O.Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd.Het lijkt mij iig wel vet, temeer omdat je moet uitzoeken welke combinatie het woord combo vormt.
    Ook lijken die minigames mij wel een aanvulling.

Deel Deze Pagina