Echt erg, elke site zegt wat anders over wanneer een spel nou uitkomt. Bijv http://www.dgs-online.nl/ zegt dat jet set radio pas 29 maart ofzo uitkomt, terwijl http://www.tothegame.com/xbox.asp?sort=title&filter=a weer 14 maart zegt, veel sites worden dan ook amper geupdate (dgs dus, maar 18 spellen beschikbaar tijdens launch volgens hun) Dus weet iemand nou een goede site waar er een lijst staat van de games die uitkomen, eentje die klopt dan.... en wanneer komt jet set radio future nou ? Die wil ik nml wel heel graag hebben bij de launch als het kan arghbl
Dan blijft niets duidelijk want MS komt gewoon niet met een officiele lijst, Ik zal even n retailer mailen met welke games er nou allemaal zijn op 14 maart.
Dit stond in het xgamer magazine (xbox blad) de UK release lijst: Amped - 14 maart Air Force Delta Storm - 14 maart Championship manager - 14 maart Commandos2 - 14 maart Dark summit - 14 maart Dead or Alive 3 - 14 maart Fuzion Frenzy - 14 maart Genma Onimusha - 14 maart Halo - 14 maart Jet set radio future - 14 maart Mad dash racing - 14 maart Oddworld - 14 maart Project gotham racing - 14 maart Rallisport challenge - 14 maart Shrek - 14 maart Tony hawk 3 - 14 maart Transworld surf - 14 maart Wreckless - 14 maart Nhl hitz - 22 maart The simpsons road rage - 22 maart NHL 2002 - 22 maart Crash - 22 maart Obi-wan - 29 maart Cel damage - 29 maart Max payne - 29 maart Batman vengeance - 29 maart Buffy the vampire slayer - 26 april Gun valkyrie - april staat wel 'onder voorbehoud' bij
ja, maar mij lijkt buffy niet zo'n heel leuk spel. Ik kijk wel altijd de serie maar denk nie dat spel ga kopen, er zijn betere spellen voor dezelfde prijs. Maar wouter jij zal spellen strax wel gratis krijgen van ontwikkelaars Dus jij hebt dat probleem niet
merci jah maar commandos speel ik wel op de pc... ga ik geen xbox voor kopen Maar ok suc6 wouter Want er is nergens een echt duidelijke plek... dan geven ze wel releasedates maar dan blijkt er weer geen hol van te kloppen. Die 2e url die is wel goed op zich btw.. wel handig misschien om daar vaker een kijkje te nemen
Het probleem is.. retailers weten zelf ook nog niet eens wat er te krijgen valt op de 14e Er is al wel een hoop duidelijk natuurlijk maar een definitief lijstje is nog niet bekend..
Nou wat ik wel suf vind is dat sommige winkels wel een aantal spellen aanbieden, maar nog lang niet alle spellen die bij de release te koop zijn enzo.
Cool spel, ziet er tof uit. niet dat ik hem wil hebben, maar is denk ik een AAA kwaliteits titel SEGAAAAAAAAAAA
Ik heb een hele goede site met releasedata voor de xbox. Oke hij geldt voor de US en de UK en er zullen ongetwijfeld enige fouten inzetten, maar wat ik tot nu toe heb gezien klopt het allemaal aardig. En de releasedata in de UK gelden voor de meeste spelletjes ook voor ons kikkerlandje. Hij wordt ook nog eens minimaal 1 keer per week geupdate. Wat wil je nog meer? releaselist Xbox Als je dit een goede site vindt, denk dan ook nog even aan mij: meteorf25