Hey mensen, aangezien het me leuk lijkt om een party te createn zou ik graag willen weten hoeveel mensen er op mijn party kunnen spelen. Ik wist niet zo goed waar deze vraag moest, dus ik stel hem hier. Ik heb ADSL van XS4all met een upload van 40 kb/s en een download van 200 kb/s. Hoeveel mensen kan ik maximaal toelaten op mijn server?
Ik zou het gewoon proberen, maar ik denk dat 6 toch zeker moet lukken. En vanaf daar langzaam opvoeren tot de tijd dat je anderen hoort klagen over lag
uhmz ik heb oit gehoord dat 1 iemand 3 - 4 kb / sec nodig heeft, of dit juist is weet ik niet .... maar zoals rox al zegt... proberen
volgens mij heb ik ergens gelezen op de forums van Bungie.net dat je 270 nog kbit upload moet hebben voor 16 players... maar ik lees ook iets van 384 kbit... beetje verwarrend. volgens mij heb jij dat dan wel ongeveer (40*8=320), dus dan zou 10 mensen (in theorie) wel moeten lukken denk ik. Je moet even gaan kijken bij Bungie.net: http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=1177599 De tweede post moet je even lezen..
Het maak niet uit wat je verbinding is Iedereen kan een server hosten van 16 man zonder lag Ik weet niet precies hoe het zit maar zal het proberen uit te leggen. Microsoft heeft standaar echte servers staan waar JIJ de host van kunt zijn. Jij word dus de baas van een bestaande server en het maak verder niet uit wat jouw Upload of douwnload snelheid is.
Niet helemaal dacht ik, de host bij Halo2 is niemand meer dan diegene die de regels bepaalt. Achter de schermen wordt degene uitgekozen die alle data voor z'n rekening neem, zeg maar. Wel een uitstekend bedacht systeem moet ik zeggen
Kan ook wel kloppen het is in iedergeval niet zo brak gedaan als bij CS dat is zo irritand als de host lagt Lagt iedereen.
Ik geloof, wanneer je in Matchmaking-party zit, er alleen maar `invites` bijkunnen. Een enkele party tussen vrienden gespeeld, die kun je `joinen`. (het zal zoiets zijn) En jah, jij host een Halo2-party zelf niet. De servers van Microsoft nemen dit voor hun rekening. (jij hebt gewoon de mogelijkheid, het boeltje te controleren) Bij Tunnelsoftware zoals XbConnect (moet je maar eens proberen), neem je wél de hostfunctie op zich (jij bent server), en geloof me vrij, bij meer als 2 extra spelers/xbox`n, heb je al last van Lag! Een goede upload betekent, dat je je eigen gegevens goed kunt doorsturen naar dé server, zodat de anderen zich niet moeten ergeren, aan iemand die plots verdwijnt, of waarop je knalt zonder resultaat.
Je host wel zelf, de reden dat het bij xboxconnect lagt, is omdat het niet geoptimaliseerd is voor internet maar voor LAN... Niet onzin praten he Volgende keer jezelf wat meer informeren voor je dingen beweert die niet waar zijn.
hm... ik kon met mijn 16 kb upload zelfs nog voor 16 mensen hosten zonder lag, ik weet dat het raar klinkt maar het ging prima
Vraagteken?? Je speelt Halo2 via servers, jij stuurt je gegevens door naar een server, en die 'upload' dat dan naar iedereen. Lag heb je nooit met een zwakke download, maar met het gebrek aan upload van anderen. Alle gegevens passeren dus langs 'een server' Met een upload van 16 kbps, naar alle andere 16 mensen, alle gegevens sturen?? En Xbconnect is ontworpen voor Internet, als het probleem opgelost kan worden door 'te optimalizeren', dan hadden ze daar al eens aan gedacht. Dus, explain!
ja ik weet ook niet hoe het kan, het was eerlijkgezegd ook nog voor ik een xbox had, ik had toen een ps2, maar dat moet niet veel uitmaken voor de upload die je nodig hebt om te hosten he