Ik heb een raar probleempje, als ik naar een site surf dan moet ik sinds vandaag steeds op CTRL- F5 drukken om de "vernieuwde" site te krijgen. Ik heb al de cookies verwijderd (Extra --> Internet Opties --> Cookies Verwijderen) en de Geschiedenis gewist, maar nóg moet ik Pagina Vernieuwen doen om de site uptodate zichtbaar te krijgen. Hoe kan dit? En hoe kan ik dit oplossen?
Volgens mij was het: Internet opties --> Algemeen --> Instellingen en dan moet je daar het vinkje ergens anders zetten.
Naar een site toe, ik ging naar VI.nl en zag nog steeds het nieuws van vorige week vrijdag, ook als ik op het plaatje klikte van Gomez (photosoep) dan kreeg ik niets. Pas toen ik CTRL-F5 deed, kreeg ik de vernieuwde site.
Kan het ook niet gewoon liggen aan je IE , gebruik anders eens een andere browser vb. firefox (wat ik namelijk gebruik) greetzz blonkie
Als ik jou was zou ik firefox altijd gebruiken , bij IE heb je (bij mij tog) veel fouten en pop-ups !! firefox heeft auto-blocker!!
Ja het is opgelost! @Blonkie: Als je Service Pack 2 van Windows XP installeert, heb je een pop-up blocker in je Internet Explorer!
Ik heb SP2 niet omdat er dan een prog van men ma niet meer werkte en daarom moest ik het er van gooien (veel problemen ermee gehad) en Firefox vind ik veel handiger met die tabs en mooie skins en zo :d
Ik heb ook Firefox weet iemand hoe ik kan zorgen dat elk nieuw geopenjd venster in een tab opent ipv. een scherm?