É mensen ff een vraag algemeen, er zijn mensen die de niuewste spellen zoeken. Zijn jullie te arm of durven jullie de winkel niet in. meeste tijd als ik ga kijken op Xbazar, dan zie ik BIJV. NFSU 2 was net uit en er waren al en aantal mensen die er om vroegen wat heeft dat voor nut. Als ik een spel koop en ik vind het niet leuk breng ik het terug, of beter bekijk eerst de demo voor dat je het spel koopt. Ik begrijp goed als je van je oude spellen af wil, maar niet meteen van je nieuwe breng hem dan gewoon weer terug naar de winkel en vraag voor een ander spel.
en waar slaat dit op??? met een demo erbij kost t je tog nog meer geld. en als t geen spel voor jou is dan wil je r tog vanaf. naja dit doe ik teminste.. iemand intresse in Call of duty finest hour
Gast, denk ie nou echt dat wij niet sporen ofzo ? OMFG. Je hebt nou al 2 onnodige threads aangemaakt, waar je zelfs niet meer antwoord.
maar als een spel net nieuw is kost het in de winkel €60.Als je een week wacht kun je hem vaak op x-bazar kopen voor €35-40 of ruilen tegen je eigen games.Het scheelt je zo toch snel een euro of 20 e dat is niet niets
Het is toch normaal als je een aankoop doet en je het niet leuk vindt, dat je het dan aanbied op X-Bazar? Vang je er mischien een nieuw spel voor?:{
jij bent gewoon 'ziellig' om z'n zinloze topic te openen. First of all, wat boeit het jou nou wat mensen met hun games doen. Ten tweede, je kunt een game na 24 uur niet meer ruilen, waar wou je kan je dus nog meer ruilen? juist Xbazer. Wat betreft het verkopen. je bent niet altijd tevreden met je aankoop van bijna 60 euro en het is weggegooid geld als je het spel in de kast laat liggen, dus waarom niet +- 75% van de aankoops prijs terugontvangen. hiermee denk ik je nogal stomme vragen te hebben beantwoord.
En weer een nuttige thread van meneertje Afroman :{ Eigenlijk maak je sinds je registratie alleen maar loze, onzinnige of dubbele threads aan. Meestal is er ook nog eens geen touw aan vast te knopen. Ik heb je daar al zovaak op gewezen, maar aangezien dat niet schijnt te helpen schakelen we nu maar over op iets drastischers. Bij deze ontneem ik je het recht om nog nieuwe topics te openen. Deze thread gaat uiteraard ook dicht, meer info volgt per pm.