Wat vond jij de beste game van 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door WarriorSan, 13 dec 2004.

  1. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Halo 2 is voor mij de absolute topper

    Maar wat topgames betreft is het dit jaar idd wat magertjes, ik denk dat 2005 een beter xboxgame jaar wordt
    Misschien is een poll leuk?
     
  2. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    OMG Fable was DE grote grap van 2004 looooooooool

    wat een poep spel was dat serieus, k kon mn lach niet inhouden toen ik het zat te spelen .. wat een hype zeg
     
  3. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    1. PES 4 (de PS2 versie welteverstaan)
    2. GTA SA (PS2)
    3. Ghost Recon 2 (XBOX)

    PES 4 is verreweg voor mij de beste game van 2004. GTA SA is gewoon de topper zoals ik hoopte... Wat een game zeg. En Ghost Recon 2 is gewoon Xbox Live heaven gewoon...
     
  4. jeroen_newhome

    jeroen_newhome jeroen

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind ghost recon 2 heel goed ik hou er van als het een beetje realistisch is.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Halo 2 is erg goed.

    Maar ik vind toch ninja gaiden beter.
    Het is gewoon zo`n perfecte game.
     
  6. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    NINJA GAIDEN de beste game ooit gemaakt _O_ _O_ _O_

    _O_ ninjagaiden _O_

    (ook vond ik nfsu 2 heel leuk aleen die is van mindere kwaliteit)
     
  7. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjah moeilijk

    Halo 2 is leuk en houd me ook veel bezig, maar het is niet super !!!

    PES4 denk ik, maar heeft ook nog z`n mankementjes

    Jaar was matigjes, verwacht meer van begin volgend jaar Splinter Cell 3 en de nieuwe Unreal Championship dat worden echte toppers

    vooral van Splinter Cell 3 verwacht ik heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel
     
  8. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ NINJA GAIDEN _O_ Ganze Ganze geil
     
  9. xboxbezitter

    xboxbezitter Active Member

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond 1. Ninja Gaiden hét spel van 2004. Het zag er goed uit, speelde perfect, verhaal was niet bijzonder, maar werd goed ingeleid en kent de nodige ontwikkelingen e.d., dus zelfs het verhaal boeide me. 2. Burnout vond ik overigens ook erg goed en lijp én natuurlijk 3. PES4 is ook een topper. Halo 2 hoort naar mijn mening niet in dit rijtje thuis, aangezien deze niet niet speciaal is. Idd een redelijk matig jaar... ojah, Splinter Cell: Pandora Tomorrow mag er ook wezen, maar was dat dit of vorig jaar?
     
  10. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Dank je *)
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik sluit me bij het zooitje aan.

    1 Ninja gaiden. Ik vond tenchu altijd wel leuk, maar ninja gaiden heeft alles wat ik minder vond aan die games (net te veel nadruk op stealth, en wereld van verschil qua graphics) weggeblazen. Wat een actie!
    2 Halo 2. Ik vind het verhaal zeeeeer vermakelijk, en heb nu alweer zin in het volgende deel.
    3 Def Jam: Fight for New York. Supergoed uitgewerkte fighter met leuke extra's.

    Edit: Misschien zou Kingdom under fire ook nog een plekje kunnen krijgen in mijn top 3, maar deze game moet ik nog gaan checken.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  12. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand The Chronicles of Riddick: Escape from Butcher Bay? Vreemd...
     
  13. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    burnout 3 en halo 2 vind ik wel toppers
     
  14. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    1. Pro evolution soccer 4
    2. Rainbow six : black arrow (-> heel veel online gespeeld)
    3. Burnout 3
    4. Halo2
     
  15. Nesem

    Nesem the realest NESEM

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ninja Gaiden met stip de beste game ooit voor de xbox zelfs halo 2 haalt het kwa gameplay en graphics niet bij deze game, zelfs de games die nu uit komen zoals fable en sudeki en POP 2 zijn niet zoen grafische hoogstandje als NG zelfs halo niet. Dit is echt de game!!!!
     
  16. G@ngstR

    G@ngstR // D-ST*R.com //

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk, Halo 2 is weer sterk vertegenwoordigd...wat cliché allemaal...voor 1 keer houd ik van cliché, voor de zoveelste keer voel ik me met plezier genoodzaakt Halo 2 te kiezen, al veel te veel fijne speeluurtjes doorgebracht om dit spel niet meer op #1 te laten eindigen ;)
     
  17. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor halo 2 , gewoon een top game......
     
  18. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom verkoop je 'm dan? :p

    Ik ga voor Fable, ik kan begrijpen dat het voor mensen die er 4 jaar op gewacht hebben tegenvalt, maar ik heb er niet zo lang op gewacht (heb m'n xbox nog geen jaar) en heb dus ook niet die hele hype gevolgd.
    Toch vind ik het 't beste spel van 't jaar (voor mezelf), het is zo verslavend en zo mooi en sfeervol (en zeker de combat is leuk) terwijl Halo 2 Singleplayer juist tegenviel.
    _O_ Fable rules _O_
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  19. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het een top game , maar de singleplayermode viel me wat tegen en ik had hem bijna uitgespeeld, maar ik had niet echt de behoefte om hem verder te spelen.....
     
  20. music_maniac196

    music_maniac196 Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn lijst:

    1> (met grote voorsprong) outrun 2. sumo heeft een segafan in hart en nieren verwend. niet alleen arcade perfect, maar de bestuuring is gewoon magish. nooit geweten dat een arcade game zoveel diepgang kon hebben (als je vaak genoeg speeld merk je dat wel)

    2> burnout 3. supersnel, wreede crashes, en superbe graphics. gaat mij voorlopig nog niet vervelen.

    3> need for speed underground 2. het was hard denken of ik burnout 3 of NFSU2 van plaats liet verwisselen, maar de crashes en de adrenaline die BO3 vrijgeeft geeft mij meer game genot dan het constant upgraden van je (heel mooie) wagen. maar het menu verwisselen voor het zelf rijden naar de shops is weer brilliant gevonden. ach, voor racefans als ik zijn het nu goede tijden

    4> top spin. nog nooit heeft een tennis spel mij zo lang bezig gehouden. sterker nog, ik speel het nu zelfs nog wel eens. het is te merken dat virtua tennis de inspiratie was, en dat is positief uitgepakt voor top spin.

    tsja, ik weet het, veel racers, en als ik zelf prince of persia warrior within had gehad, dan had ie vast in de lijst voor gekomen, maar ik kan nu eenmaal niet alles kopen. en sommige goede games (zoals popww dus) moeten nou eenmaal gekocht worden. volgende maand dan maar :)
     

Deel Deze Pagina