Halo 2 Toernooi

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PoX^, 7 dec 2004.

  1. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de ronde van masterchiefje nu wel of niet gespeeld? Ik snap er niets meer van.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  2. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was er wel maar niet gespeelt, er was niemand alleen masterchief
     
  3. PoX^

    PoX^ Guest

    ik vindt dat de voorrondes op Zaterdag opnieuw gespeeld mogen worden, Niemand is door bijhalve die van vrijdag. De reden hiervan is dat er gewoon network probs waren op bungie en xbl. Zaterdag 7 Uur herkansing wie er niet is jammer dan......
     
  4. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    de oplossing die er nu was was toch prima? Ik denk niet dat er veel verschil zal komen bij de uitslagen.
     
  5. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan is het toch ook geen probleem om ze overnieuw te spelen? Als toch dezelfde personen winnen kan hij idd net zo goed over gespeeld worden.
     
  6. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    ooh dus ik krijg een herkansing....das MOOI
     
  7. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm ja maar als ze deze voorronde overnieuw willen spelen aankomende zaterdag, hoe zit het dan met de kwart finales? :D
     
  8. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    maar waarom een herkansing de rondes van dark cloud zijn wel geod gespeel den daar zijn wel gewoon 5 mensen bekend die door gaan.....
     
  9. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens
     
  10. Perfect Mark

    Perfect Mark Active Member

    Berichten:
    1.552
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd daar zijn 5 mensen bekend. Die hoef je als het aan mij ligt niet opnieuw te spelen. Ik leg er gewoon uit. KLAAR!! en Suxxer ook.
     
  11. Moondrake

    Moondrake T-Shirt Ninja

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel me toch ligtelijk genomen. Op het ene moment, word er gezegt de eerste 3 gaan door, maar door DarkCloud ze problemen, moeten we die opnieuw spelen waardoor ik er net buiten val. Ik vind dat we het opnieuw moeten spelen, want met 5 man is het ook niet leuk spelen, en is het niet eerlijk. Ik ga voor een herkansing, zodat het voor iedereen eerlijk verloopt, en niet voor een paar. Darkcloud zeg nou eens zelf: Als ik geleaved was door een troubleshooter had je gezegt dat is dan jammer, en nou gebeurd het bij jezelf, en dan maakt (bijna) niemand een eerlijke kans.
     
  13. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het wel met hem eens. De vorige keer stond hij 3e en was hij dus gewoon doorgeweest. Maar het maakt mij niet uit. Ik ga denk toch wel weer door. :D
    Maar stom is het wel gegaan |:-
     
  14. malak622

    malak622 Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik wel eens met The Game Master en dan kan ik ook mee doen en mensen die er toen niet waren dan zijn er wat meer mensen dan is het zowiezo ook leuker en meschien moet er dan ook iemand van de andere 3 host komen wie weet gaat het weer mis en dan kan die host doorgaan.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  15. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Het sloeg nergens op. We hadden een spannend potje, ik was blij dat ik erin zat, nee, komt cloud met ze gekke dingen. Eigenlijk vind ik gewoon dat heel dat toernooi opnieuw moet, want zodra er een host geen kans maakt op een prijs, is het slecht, terwijl die in het potje toen laatste/enalaatste stond. Met 5 mensen spelen, is gewoon (te) triest, want ze komen altijd in je rug, en word het meer campen. Gewoon overnieuw doen, en dan kan Dark Spartan ook mee doen.
     
  16. uffhund

    uffhund New Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    uhuh, lekker is dat ik was er afgelopen zaterdag en aankomdende zaterdag kan ik niet... ben ik dus afgevallen door mensen die er niet waren, ok...
     
  17. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    LEZEN ! Er ging een hoop mis, en daardoor willen er mensen (even algemeen) een eerlijke rematch. PoX of Cloud moet wat van zich laten horen, want dan krijgen we wat meer duidelijkheid.
     
  18. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Die moeten inderdaad reageren. Ook een keer de beginpost bij werken ofzo, want er is nu een hoop onduidelijkheid.
     
  19. G@ngstR

    G@ngstR // D-ST*R.com //

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd wel onduidelijkheid aanwezig als ik t zo lees, ook al deed ik zelf niet mee. Niet om reclame te maken ofzo, maar D-STR.com organiseert een duidelijk gestructureerd tournament van Halo2, waarbij tot in het kleinste detail de gang van zaken wordt besproken. Een echte aanrader, check voor info en inschrijvingen snel de website in mijn ondertekening! You will really like it!
     
  20. PoX^

    PoX^ Guest

    ok hier zijn de regels van de hosts darkcloud-dark duff en masterchiefje::

    Jullie adden hun Zij niet jouw!!
    Zaterdag 7 uur weer bij hun

    Kwartfinales verschuiven een week vooruit
     

Deel Deze Pagina