"Pro Evolution Soccer 4" Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door ghost14, 18 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FeaR

FeaR Inside you ...

Leuk Bevonden:
    4
    Morgen zien jullie mij online wo00000t _0/

maak me niet te hard in he

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Waren 2 mooie potten gisteren Cyrax! :)
    Jij natuurlijk weer gewonnen, maar ik vond het lekker gaan!

Ik hoop weer op een snelle rematch! :cool:

3. Technotic

Technotic Digitaalgras.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry Cyrax, maar gisteren zat ik twee keer in een wedstrijd toen je een invite stuurde en stond achter dus wilde niet disconecten

daarna speelde ik iets van 10 partijen tegen een friend die gelijkwaardig was en wat in dus hele leuke potten gerulteerde :).

vanavond herkansing...

4. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ja, ik vond dat je goed speelde, het ging bij jou lekker. Bij mij niet echt, maar ik heb gewonnen dus ik mag niet klagen eigenlijk!!! We zien elkaar zeker snel weer...

5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Maakt niet uit man :'-( ... Ik overleef het wel joh. Ik wilde alleen even laten weten dat ik er was. Ik heb lekker tegen Rivanov gespeeld...

6. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Zag dat jullie beide online waren, om half 1 speelde ik m`n laatste wedstrijd tegen die gast, maar toen was je weer offline

ach ben gisteren weer tegen een paar dingen aangelopen die ik kan verbeteren, dus die ga ik vanavond uitproberen. Kan ik me beter voorbereiden ;)

Ben er iig wel achter dat ik een mooi weer voetballer ben, zodra het regent en de grasmat is beroerd, gaat m`n hele spel achteruit :confused:

7. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903

Aha, zal ik hosten dan? Even wat instellingen veranderen en dan gaan we haha.... Als het maar niet regent dan :9

8. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag je hosten ja, daarna kunnen we altijd nog een keer op mijn server spelen, uit en thuis wedstrijd

ben denk ik vanaf half 7 online, stuur maar een invite :)

9. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    cyrax ik ben ook online vanavond dus ik wil wel een rematch. ik heb wat uitgeprobeerd en met wisselend succes. dus nu ook effe online proberen.

10. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Kan niet. Ik ga vanavond uit eten dus ik denk niet dat ik het red vanavond.

@mgwlee;

Same here, ik ben er vanavond niet.....

11. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk ben ik er weer rond dezelfde tijden als gisteren, dus kijk maar

ga sowieso eerst een paar uur soul calibur en doa spelen tegen een vriend

12. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hoop vanavond na het uit eten gaan, me bezig te houden met andere aangename bezigheden die het leven te bieden heeft haha ;) ... Maar als naspel zou ik best graag een potje PES willen spelen maar of zij dat ok vind??? Maybe... Maar misschien ben ik om 21.30 wel gewoon online hahah...

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  13. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Geef je groot gelijk ;) , heb ik iig min. één dag extra om m`n formation te testen

ben zelfs op m`n werk nu ff in excel bezig met m`n formation neer te zetten met looppijltjes enzo en formation A en B :confused: :p

14. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Staar je er niet blind op hoor. Al die formations en taktieken zijn leuk, maar het gaat er ook om hoe je tegenstander speelt en dat je de controls en het overzicht goed onder de knie hebt. Maar je moet idd wel een taktiek en een opstellnig hebben die bij je past.....

15. Technotic

Leuk Bevonden:
    0
    Nou mijn verdediging lijkt een beetje op die van de graafschap, zo lek als een mandje

dan kan ik nog zo leuk en goed spelen, maar als ik daar elke keer verzaakt schiet ik er weinig mee op

en ik ga een koekepan naast m`n bed leggen, elke keer als ik een korte gooi of trap met m`n keeper doe, dan sla ik mezelf

denk dat ik wel iets van 10 wedstrijden zo heb verloren, keeper heeft de bal gooit in de loop van de aanvaller, doelpunt

echt ala fifa, want bij fifa liep bijna altijd de aanvaller weg, maar nu blijven ze dichtbij en pakken ze dus heel makkelijk de bal af

zooooooooooooooo dom van mezelf

16. mgwlee

mgwlee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @mgwlee;

Same here, ik ben er vanavond niet.....[/QUOTE]

jammer maar succes vanavond met je vriendin.

technotic misschien wil jij een potje? :)

17. AsH85

AsH85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje, verschilt pro evolution soccer 4 van de PS2 veel met die van de XBOX, ik ben namelijk best wel pro maar dan bij de PS2 versie, en vandaag krijg ik een xbox en hopelijk PES4.

18. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ja en nee,

De gameplay is nagenoeg hetzelfde eigenlijk. Het grootste verschil zit hem toch in de controller. Op de PS2 speelt hij imo veel fijner (ik weet alleen niet of dat alleen door de controller komt of niet). Op de xboxcontroller is het toch een stukkie minder. Als je goed bent in de PS2 versie dan zul je ook in deze versie meekunnen hoor..... Ik spreek uit ervaring, ik ben ook best wel een goede PES speler op de PS2 en online kan ik ook goed mee, alhoewel ik het jammer blijf vinden van die controller. Tevens is het spel op de Xbox grafisch ietwat minder mooi en scherp dan de PS2 versie. Verder zijn ze imo vrijwel identiek...

19. Technotic

Leuk Bevonden:
    0

jammer maar succes vanavond met je vriendin.

technotic misschien wil jij een potje? :)[/QUOTE]
    stuur maar een request, kan denk rond 21.00 :)

20. AsH85

AsH85 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het moet dan maar, gewoon extra oefenen om je echte niveau te bereiken. En dan zien jullie me wel verschijnen op XBOX live, damn ik heb er zin in....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina