Beste mensen, Ik heb een probleem, ik heb net een Trust 120 spacecam gekocht. De computer leest hem keurig als een nieuw stuk hardware. Hij leest ook gewoon de cd en zoekt dan ook naar de stuurprogramma's. Dan begint de narigheid. De stuurprogramma's kunnen niet goed geïnstalleerd worden, omdat het niet suitable zou zijn voor Windows XP (mijn windows versie) Echter op de verpakking staat dat dit ding wel suitable is en dat hij gewoon geïnstalleerd worden. Maar zelfs als ik zelf kies wat ik wil installeren, dan stopt hij bij 70% Ik heb toen mijn Xp geupdate, maar het werkt nog steeds niet. Ik ben er nu al vele avonden mee bezig, en het wil me maar niet lukken. Heeft iemand hier ervaring mee?? En zo ja, wat kan ik er dan aan doen?? Alvast heeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!!
Mischien eerst software installeren en daarna apparaat aansluiten?? wel eerst nieuwe hardware verwijderen.
Sommige usb producten moet je juist niet aansluiten tijdens installatie. Alle andere usb dingetjes ook verwijdert btw?
Ehm... nieuwe driver kan ik proberen, geen andere usb ingangen in gebruik. Dat je het apparaat moet verwijderen kan ik nog wel proberen.