help POP WW

Discussie in 'Algemeen' gestart door the predator, 11 dec 2004.

1. the predator

the predator Vliegent frietje

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben in de missie "reach the hourglass chamber(past)" en het stukje heet zelf "southern passage - present" nu kom ik niet verder. ik heb die wijve gemolt en ik moet nu ergens naar toe, ik kan het niet vindn dus had ik even een walkthrough gepakt maar daar staat in dat je tussen muren moet jumpen en dan door een soort gat naast het hek springen. ik heb tussen die muren gejumpt naar boven maar ik haal die hek niet, ik blijf steeds een stuk eronder hangen, en ik kan dan niet verder. wie kan mij hiermee helpen?

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reƫel

Leuk Bevonden:
    2
    iets eerder of juist later springen!

3. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    maar je staat op een plank als je naar die deur wilt springen dus kan je niet eerder of later springen

4. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    maar kan het ook een bug zijn? want na dat je de slow time hebt zeg maar, zegt de walkthrough ook dat je die dahaka ziet ofzo, maar die zag ik ook niet

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Lijkt me onwaarschijnlijk, ik weet ook niet precies waar je je bevind. Geef eens iets meer informatie. Meestal ligt de oplossing heel erg voor de hand.

6. the predator

Leuk Bevonden:
    0
    de missie heet zelf Getting to the Hourglass Room (A Lap Around the Fortress). en ik ben in de gedeelte southern passage - present. ik heb net die slow time gehad, en dan moet je door een deur heen die je alleen kan halen als je slow time gebruikt. nou dat lukt me, daar staan dan 2 gasten die je moet mollen. dan spring je naar beneden en dan moet je weer allerlij fratsenuithalen om naar beneden te kunnen. als je daar beneden bent moet je 4 van die makkelijke gasten mollen en dan 4 van die chineze ninja's. ik heb ze gemolt, en nu kom ik niet meer verder.

///edit Ok laatmaar, het was dus wel een bug, toen ik voor het eerst daar naar beneden ging moes je de dahaka zien die die poort open sloeg, maar die zag ik voor het eerst niet. ik ben nu overnieuw begonnen en nu sloeg die dahaka de poort wel open en ben ik nu verder...

Laatst bewerkt: 12 dec 2004
  7. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    kan geen walktrough voor dit spel vinden, heeft iemand een link?

8. Xbox_God

Xbox_God Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    KAn iemand me vertellen hoe ik uit moet komen bij water and gardens

Deel Deze Pagina