Halo 3 al meer dan een jaar in ontwikkeling?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 14 dec 2004.

1. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 is amper uit, maar als we Microsoft CEO Steve Ballmer mogen geloven is men ook al geruime tijd met de opvolger, Halo 3 bezig. Ballmer heeft dit vorig jaar oktober tijdens de lancering van Office System 2003 bekend gemaakt. Nu kraamt Ballmer geregeld onzin uit en is dit bericht al vrij stoffig, toch geeft het wel stof tot nadenken, aangezien de CEO van MS wel laat weten dat men ook met de opvolger van de Xbox bezig iets, iets wat inderdaad waar is. Het zou dan ook best kunnen dat Halo 3 een van de debuut titels voor de tweede Xbox wordt.

lees meer..

:confused:

2. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Moet je daar nou een topic voor openen?Kan je toch ook wel in het wisselforum melden :cool:

3. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 heeft niks met het Halo 2 wisselforum te maken ;)

4. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Het is een Halo 2 wisselforum en dit is Halo 3, dus ik geef hem gelijk hier een nieuwe thread over te openen alhoewel ik geloof ik al eens een soort gelijke thread heb gezien :confused:

Ik betwijfel of Halo 3 een debuut titel van de ''Xbox 2'' wordt, Maar ik denk wel dat hij al in ontwikkeling is.

5. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat hij al in ontwikkeling is.
    ik weet niet eens of ze wel een halo 3 gaan maken.
    misschien vinden ze dat het concept dan wel erg wordt uitgemolken.

6. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik denk eerder aan een soort uitbreiding, lekker uitmelken. (en om het einde af te maken)
    Een heel nieuw deel vind ik nu een beetje onlogisch.

7. axeman

axeman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraagje

weet er iemand paar goede cheats om meschien aan potions te komen ofzo anders moe ik 5 uur spele overnieuw gaan doen. en nog iets ander hoe kan je sex hebben met iemand. hopelijk weten jullie hier antwoord op laat het ff weten
    doie grts axeman

8. Lambers

Lambers Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een uitbreiding om het einde af te maken is wel een goed idee.
    en dan nog een paar nieuwe multiplayer maps erbij voor iets van €10-€15 lijkt me wel wat.

9. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    ehm... dude..?

10. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen sexuele voorlichting gehad? ;)

11. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Als het zo is vind ik het best logisch, ze willen een nieuwe halo bij de launch en misschien komt hij al eind 2005, 2006. Nou dan ga je niet pas nu beginnen met een volledig nieuw spel.

Kwordt trouwens ook beetje gek van het begrip uitmelken. Klinkt nogal dom. GTA is al bij deel 5 en mario bij deel 120 en dat is dan dus geen uitmelken? Mensen willen een nieuw deel en een bedrijf wilt winst maken dus dat komt mooi uit. Zolang ze maar genoeg dingen updaten etc. vind ik het prima. Erg naïef om gelijk uitmelken te roepen. Waarom een succesvolle serie zomaar door de plee spoelen en er niet mee verder gaan.

12. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    offtopic: axeman kijk eens op deze pagina en zoek het juiste topic voor je vraag. Ik denk een fable topic?;)

ontopic: zou best kunnen dat ze al met halo 3 bezig zijn. Ik heb er al meer geruchten over gelezen, en ik zou het ook helemaal niet erg vinden:) Maar ja voorlopig zijn het nog slechts geruchten, dus afwachten maar. En:
    hier ben ik het helemaal mee eens! continue the story...! :)

Laatst bewerkt: 14 dec 2004
  13. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    axeman heeft het over Fable:) ik denk, ik zeg het maar ff, anders kopen er allemaal van die lollige opmerkingen (he, Jozo :p)

14. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    denk eerder aan 40 euro ofzo...

15. Jozo

Jozo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I just couldn't resist. :)

Anyhow ik vermoed dat er zeker al wel werk is verricht aan Halo 3. Verder is het speculeren naar hoever men al is. Dat er al meer dan een jaar aan gewerkt is lijkt me erg stug: de deadline voor Halo 2 lijkt me bij Bungie een hogere prioriteit te hebben gehad afgelopen jaar.

16. Clitoris

Clitoris Guest

wanna *kuch* bee *kuch* mod

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat artikel van Ballmer komt uit 2003.. lekker journalisme Gamer.nl! (wtf ze weten het zelfs???)

Om de zoveel maanden komt iemand met dat artikel op de proppen wat al meer dan een jaar oud is, hehe.

18. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk zijn de geruchten waar, ik hoop echter dat het een xbox 2 release game wordt:D

19. Arno S.

Arno S. I never asked 4 this

Leuk Bevonden:
    74
    Daar hebben we weer zo'n stoere n00b hoor!Nee grapje ;) Ik vind het alleen een beetje onzinnig om hier een topic over te starten.Dat er aan een halo 3 gewerkt wordt dat weet men zelfs in Afrika dus .... bovendien is het erg oud nieuws :+

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Als je het artikel goed leest, lees je dat Balmer gewoon aan het geinen is.

Deel Deze Pagina