Ik zit nu al vast in de undercover game van driver 3 Bij mission 3 of 4 (staat geen cijfer bij) moet ik als opdracht een kroeg helemaal kapot schieten. Opdracht is op zich duidelijk alleen kom ik toch niet verder. Nadat ik iedereen (4 man) in de kroeg neergeschoten heb loop ik alsnog naar buiten en wil ik voordat de politie komt weg rijden. Op één of andere manier heb ik nog niet alles afgemaakt want instappen lukt niet en komt uiteindelijk de politie en ben dus te laat????? Na 20x weet ik het niet meer. Wat moet ik nog meer in die kroeg kapot schieten om verder te kunnen. Wie kan mij verder helpen? gegroet, Martijn
erg simpel: ALLES Schiet op krukken, schiet op schilderijen, schiet op glazen op flessen op de jukebox. Netzolang totdat het balke gevuld is.
idd meer valt er ook niet toe te voegen, gewoon alles omver knallen totdat ut spel zegt dat je verder kan.
Ik liep daar ook een beetje moeilijk te doen in het begin, maar vooral die flessen zorgen ervoor dat je balk snel volloopt, dus eerst alle flessen die op en achter de bar staan kapot knallen en dan zit die balk al voor driekwart vol en dan nog wat schilderijen en zo. Dan ben je er zo.
gewoon heel die kroeg naar de tering schieten en dan is je balkje vol! en dan peer je um voordat de wouten er zijn.
ik kom bij doge eland niet uit bij missie 1 de ene laatste deel daar moet ik een wagen pakken met geld als ik door de raam spring kom ik op een plaats waar conteners staan weet iemand een idee ??? snel mogelijk doorrijden voordat die ene contener op de grond sta heb ik al geprobeerd maar dan moet ik uit de auto omdat je die stuk niet verker dan rijden
lekker nederlands maja, bij die misse moet je gewoon door de ramen racen en dan uitstappen. Dan heb je rechts een klein doorgangetje waarj e lopent doorkan. Gewoon je weg naar buiten vechten dan moet het lukken.
idd...vol gas door het raam vlammen en zorgen dat je nog redelijk recht door gaat, onder de container door die naar benden komt. Dan kom je op een open plek met achterin een trapje naar boven (daar staat iemand op je te schieten)en rechtsachterin iemand die ook op je aan het schieten is. Degene rechtsachterin (dus niet op het trapje) kun je met een beetje mazzel meteen overhoop rijden en degene op het trapje moet je neerschieten...voor de rest is het trial and error...van dit level vond ik het einde het lastigst, maar daar kom je wel achter
www.gamespot.com is een walkthrough met ook de plaatsen van de tommy's...of kijk bij google en zie dat er 543 resultaten zijn