[PC] Playstation Portable

Discussie in 'Games' gestart door Game Error, 27 jun 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    mjah ik wacht wel op de psp2

    "Despite all our praise, we have had a few issues with the system so far. The PSP has awesome visual clarity, but we have noticed some image bleeding problems with the color red and vertical chopping of fast-moving images. This was notable in the Rally X mini game for Ridge Racers, and becomes even more clear in the faster sequences from the UMD movie clips."

    bron ing
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    K*t, daar gaat me kerst cadeautje :+ ;)


    Staat ook dat het misschien met een software upgrade misschien zo weer is verholpen ;) Lijkt me niet het einde van de wereld.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2004
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Na al het (terechte) gezeur over de batterij krijgt de PSP weer een deuk in z'n imago. Volgens verschillende bronnen zou het volgende mis zijn:

    - Dode pixels

    - Kapotte UMD-spelers

    - Kapotte analoge knoppen, die er uiteindelijk afvallen

    - De PSP start niet op

    - Luchtbellen onder het scherm

    - Stof onder het scherm

    Ziehier een filmpje van een PSP die openspringt terwijl iemand ermee speelt.
    En hier kun je zien hoe de PSP zomaar ineens crasht.
    Goed werk, Sony! [​IMG]
     
  4. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is die eerste wat overdreven. Hij is toch niet aan het spelen want anders houd hij de psp verkeerd om vast:{ .

    De 2e kan ik niet bekijken...:confused:
     
  5. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0

    waarom is het eerste filmpje overdreven?....het is toch logisch dat ie m zo vasthoud?.....als je de psp andersom vasthoudt zie je het toch lang zo goed niet?


    maar netzoals met veel dingen zal de psp kinderziektes hebben.....het is tenslotte sony's eerste handheld.

    ik weet zeker dat alle kinderziektes verholpen zijn bij de us/eu release
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Het is niet alleen bij de PSP hoor! De DS had bevoorbeeld ook dode pixels!
    Dat is pas schandalig! Nintendo, een bedrijf dat al heel veel ervaring heeft met handhelds. Het zou niet mogen dat een bedrijf wat zoveel ervaring heeft met handhelds, apparaten met dode pixels leverd. Ik had het trouwens al een dag nadat ik mijn GBA SP had gekocht. Ben Zelda aan het spelen en opeens zie ik een 2 witte stipjes, die er nu nog zitten. Zeer storend.
    Ik vind het eerder een schande voor Nintendo dan voor Sony, aangezien de DS de zoveelste handheld is van Nintendo en de PSP pas de eerste van Sony.

    Dus, kan je beter zeggen: Goed werk Nintendo!!

    Bij hun vorige handheld hadden ze al last van dode pixels en nu weer. Fijn dat ze dat dan niet effe hebben gefixed! |:-

    PS: wat is er dan mis bij het tweede filmpje? Ik zie alleen maar prachtige beelden van Ridge Racer.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  7. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    je begrijpt dat die opmerking nergens opslaat he?
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Welke opmerking?
     
  9. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dat van goed werk nintendo! iedereen maakt fouten zelfs iemand
    die al jaren ervaring heeft.
     
  10. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    edit: wat degene boven me dus zegt O-)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Das waar, maar het word hier zo gespeeld dat het een schande is van Sony, en van Nintendo niet. En dat slaat nergens op. Maar omdat het Nintendo is, mag het dan soms wel?
    En daarom zeg ik ook, dan is het juist eerder een schande dat een bedrijf dat zoveel ervaring heeft fouten maakt. In plaats van een bedrijf dat met hun eerste handheld komt.
    Vind ik wel een beetje triest van een paar personen, maar laten we maar ophouden met deze discussie want dat word weer hetzelfde getouwtrek als vroeger.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  12. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9

    Tja, zulke soort kinderziektes heeft elke apparaat wel. Ik ga ervan uit dat de volgende lading PSP's , waaronder die voor Europa en de VS, dit niot meer hebben.
     
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    @Wouter 87;

    Ik snap je punt niet helemaal. Je neemt het kwalijk dat Nintendo een product aflevert waar een aantal last hebben van dode pixels? Het is gewoon een algemene kwaal voor die schermpjes. (Ik zeg niet dat het niet vervelend is)

    Maar die andere punten op dat lijstje, zoals de openschietende UMD speler, zie ik niet zo snel door de vingers. Dat is gewoon slordig.
     
  14. Erikprogamer

    Erikprogamer Active Member

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    jup ga ik ook van uit ;)
     
  15. DaGoN

    DaGoN Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat nog steeds nergens op. maar die kinderziektesworden er vast
    wel uit gehaalt. trouwens dit soort dingen gebeuren ook met de japanse versies van verschillende games, sommige exemplaren zitten vol bugs
    maar dat heb je niet bij de western versies daar zijn ze er altijd uit gehaalt.

    hier nog een remake van een pic van wat berichten terug niks persoonlijks
    bedoelt.
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 dec 2004
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hardware en Software verkopen PSP!

    We hebben een overzichtje voor je van best verkopende PlayStation Portable titels bij de launch. Echte verrassingen zijn er niet..

    Ten eerste wist de PlayStation Portable op haar launch-dag ongeveer 200.000 Japanners over te halen om het apparaat in huis te halen. Dit betekent dat de PSP zo goed als uitverkocht is, aangezien er slechts 200.000 verkrijgbaar waren.

    Daarnaast hebben we ook nog de software verkopen voor je van 12 en 13 december. Echt grote verrassingen zijn er niet, we dachten namelijk al dat Hot Shots Golf en Ridge Racer het goed zouden doen:


    1. Minna no Golf Portable (PSP, Sony): 66.000

    2. Ridge Racers (PSP, Namco): 60.000

    3. Armored Core Formula Front (PSP, From Software): 11.000

    4. Vampire Chronicle: The Chaos Tower (PSP, Capcom): 9.600

    5. Mahjong Kakutou Club (PSP, Konami): 9.300

    6. Lumines (PSP, Bandai): 6.900


    www.m-gaming.nl
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Overdreven is misschien het verkeerde woord. Dan zal ik het zo zeggen;
    Ik denk niet dat Sony (bekend op de kwaliteit van apparatuur, denk aan discman en walkmans) een apparaat op de markt brengt die zo maar open schiet.
    Je ziet wel duidelijk in het filmpje dat diegene de PSP verkeerd om vasthoudt om te gamen. Je ziet dat aan de stand van de vinger, en ik zie nergens het lichaam van diegene voor het beeldscherm (je kijkt namelijk naar de achterkan van de PSP)
    Ik vermoed dan ook dat iemand hem gewoon open duwt, en zo probeert de PSP in een kwaad daglicht te zetten, of het is een van de eerste versies (na de E3 of op de TGS; alhoewel de TGS nog niet zo heel lang geleden is)
     
  18. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0

    Ben benieuwd wat de launchgames in europa worden laat me raden:

    1. tigerwoods (ea)
    2. fifa psp (ea)
    3. nba psp (ea)
    4. nfsu rivals (ea)
    5. burn out psp (ea)
    8)
     
  19. VliegtuigNL

    VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

    Berichten:
    358
    Leuk Bevonden:
    0
    NBA Street Volume 3 schijnt ook te komen. 8)

    Ook zullen we in de komende maanden 3rd party "Heavy Duty" accu's voor de PSP verschijnen :).
     
  20. Binh

    Binh asiannerd

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    oja helemaal vergeten ;)
    dit worden dan denk ik de vervolggames op de launchtitels met spectucalaire innovatie gameplay.

    6.nfl street (ea big)
    7.fifa street (ea big)
    8.tigerwoods street (ea big)
    9.burn out street (ea big)
    10. fight night psp (ea)

    LOL 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina