*trots*
@!sic!: die verf op de eerste foto in de eerste post in deze thread die op je xbox zit en dan met name rond je eject button. Zijn dat nou vingerafdrukken of zitten die vegen echt in je xboxverf? Ik vroeg het me gewoon af.
/edit:
Dus als niemand een grijze X heeft, vind je het wel mooi? Er zijn nog altijd meer mensen die een zwarte X hebben en die zijn er misschien wel hartstikke tevreden mee. En daarom komt er bij de meeste een dvd window in, om je xbox uniek te maken. En als grijs daar goed bij kleurt, so be it. Tegenwoordig is toch alles grijs (dvd spelers, laptops, home cinema sets, tv's). Dan past het daar ook nog eens mooi bij.
Een case van rvs zat ik eerst ook over te denken. Maar je moet dan het rvs op maat snijden met zo'n waterstraal (zo geconcentreerd dat het door rvs kan snijden). En de case is vanaf de bovenkant niet 100% vlak, dus zal het rvs ook precies gebogen moeten worden. Dit vond ik teveel werk, waarschijnlijk teveel kosten en te moeilijk om daarmee m'n eerste xbox te modden, dus heb ik mijn xbox gewoon zilver(lelijk, he) met mat-zwart gespoten.
Laatst bewerkt: 15 dec 2004