[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo goed ben ik ook niet hoor, ik ben iig wel beter als zowat iedereen tot lvl15 (hoger heb ik nog niet tegen gespeeld). Sommige van lvl15 zijn echt slecht maar hebben alleen een hoger lvl omdat ze in parties spelen. Ik speel zelf bijna nooit met een party. Parties van 4-5 man in Big Team Battle waarvan elk lid weet wat hij moet doen kunnen zelfs teams van 8 man makkelijk aan.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    mwhaha, nu krabbelt ie trug;). de grootste halo addict krabbelt trug:D

    wat let jullie om head to head te spelen? dan kan GForce niet meer patsen:cool:
    (valt me trouwens op dat je wel erg zeker bent van je zaak. hoogmoed komt voor de val...)

    OT: mis zelf het optimatch systeem neit echt meer, speel niet zo vaak custom games omdat er nooit iets te doen is...iedereen speelt altijd matchmaking.
     
  3. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    GForce, je vind jezelf wel heel wat he? Ik hoop echt dat je hard gePWN'd gaat worden want ik word een beetje misselijk van jouw eigendunk ;).

    Helaas speel ik geen H2, anders had ik het zelf wel gedaan :p.
     
  4. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Hebben jullie trouwens ooit Juggernaut gespeelt? Ik eigenlijk nog nooit... Waar kom je die eigenlijk tegen?
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik wel, maar dat was bij een custom game. Ninjanaut volgens mij.
    1tje was onzichtbaar, en als je "hem" was, moest je zoveel mogelijk vermoorden. de juggernaut was ook nog eens sneller en had wel radar, de rest niet. nja, makkie man.

    http://bungie.net/Stats/GameStats.aspx?gameID=26598584&player=SIC NL
    pwnatsj :9
     
  6. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vind het echt geweldig online, heb er nu al 80 uur opzitten en heb NOOIT last van zooi/lag/framedrops etc. Het is gewoon perfect, de actie is snel, de gfx zijn mooi, het geluid is goed, de lvl`s zijn nog beter _O_
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    LOL jammer jah dat je geen L!ve hebt want dan had ik je nu even heel hard geowned. IK zeg net er boven dat ik niet geweldig ben. Ik zelf alleen dat ik bijna alle spelers tot lvl15 makkelijk aan kan. Tja ik kan de stats ook voor me laten spreken......moet wel bij zeggen dat ik veel de Sniper gebruik....
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is iets vaags met de Stats op Bungie.net. Ik heb best veel Rumble Pit games gespeeld... ze stonden eergister er nog. Maar nu staat er bij Rumble Pit: No games Played.. Huh ??
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is wel vaker. Hebben ook meer mensen. Als je later weer kijkt staat het er wel bij. Is gewoon een fout bij Bungie.
     
  10. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Gforce, hoe kom je erbij dat ik geen Live heb? Ik heb al Live vanaf het begin. Ik wil gewoon niet dat iedereen mijn gamertag weet ;).

    Ik speel overigens geen Halo2. Gr2 kwam ongeveer tegelijk uit met Halo2, en aangezien ik Gr1 zó ontzettend veel gespeeld heb en zó ontzettend veel van genoten heb, speel ik deel 2 i.p.v. Halo2.
     
  11. Eey amateur van een gforce ik wil wel een keer tegen je spelen want waarschijnlijk stink je toch weer met je grote mond.
     
  12. Beyond The Grave

    Beyond The Grave Tasty Epic FailCake!

    Berichten:
    810
    Leuk Bevonden:
    0
    Bemsma, ge-wel-dige uitspraak man!

    Ik heb trouwens iets gehoord over een 13e map. Is hier echter iets van waar?
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sorry las het verkeerd. Dacht dat je geen L!ve had, maar er stond dat je geen Halo2 speelde.

    Ik wilde ook weleens GR1 spelen maar er is nooit iemand op L!ve :mad:

    Ik zie dat je me nog steeds niet ge-add hebt. Ben je bang ofzo dat je nu zelf een te grote mond hebt ? Kom add me dan snoer ik je mond even blaag.....
     
  14. Nee ben niet bang voor jou, m'n friendslist zit eigenlijk helemaal vol met belangrijkere mensen dan jij en daar komt ook nog bij dat ik niet heel de dag bij m'n xbox in de buurt ben dus hoe kan ik je dan toevoegen?
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ok dacht ik al _0/
     
  16. morgen heb ik wel tijd voor je
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Morgen ben ik naar school.....ik voeg je wel toe dan zie ik je wel een keer online ok ?
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus man, hoe zielig kunnen mensen doen. Dit is onderhand het: 'ik heb een grote mond over mijn skills maar laat verder niks zien' topic.
    Irritant gepats hier, speel een paar games tegen elkaar. Klaar.
    Mijn stats zijn niet zo hoog, maar tegen de meeste hier die ik ken gaat het redelijk gelijk op. Echt veel zullen het er niet zijn die echt boven de grote groep staan.
     
  19. Neveler

    Neveler 123

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    wie wil er is een potje tegen mij spelen? :)
    best kut mijn broertje verneukt mijn stats :mad: (het is zijn xbox)
     
  20. Shr3ddEr

    Shr3ddEr Shredder

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik!!! :d:d
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina